arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

وضعیت آب و هوای امروز/ بارش باران و برف در نیمه غربی کشور

طبق اعلام هواشناسی طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، از این رو برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.طی امروز و فردا خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت امشب ( ۲۰ آذر) سامانه بارشی به شمال غرب کشور وارد می‌شود و طی فردا (۲۱ آذرماه) در نیمه غربی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: پس‌فردا (۲۲ آذرماه) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال کردستان بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در استان‌های زنجان و کرمانشاه و غرب استان گیلان بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: از اواخر وقت امشب( ۲۰ آذر ماه) و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه) برای استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما ۶ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، از این رو برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

به گفته وی طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ آذر) خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا و پس‌فردا (۲۱ و ۲۲ آذر) هوای تهران، صاف تا کمی ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان