arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

44 داعشی در حمله جنگنده های عراقی در سوریه کشته شدند

مرکز رسانه ای ستاد مشترک عراق روز سه شنبه اعلام کرد که جنگنده های اف 16 عراقی با استفاده از گزارش های دقیق اطلاعاتی از مواضع تروریست ها، دو مرکز استقرار آنها در منطقه سوسه در داخل خاک سوریه را بمباران کردند. در یکی از این دو مرکز 30 تروریست از سرکردگان داعش آماده برگزاری یک جلسه مهم و در مرکز دیگر نیز 14 فرد انتحاری مستقر بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

44 داعشی در حمله جنگنده های عراقی در سوریه کشته شدندمرکز رسانه ای ستاد مشترک عراق روز سه شنبه اعلام کرد که جنگنده های اف 16 عراقی با استفاده از گزارش های دقیق اطلاعاتی از مواضع تروریست ها، دو مرکز استقرار آنها در منطقه سوسه در داخل خاک سوریه را بمباران کردند. 
در یکی از این دو مرکز 30 تروریست از سرکردگان داعش آماده برگزاری یک جلسه مهم و در مرکز دیگر نیز 14 فرد انتحاری مستقر بودند. 
با انهدام کامل این دو مرکز کلیه تروریست ها به هلاکت رسیدند. 
این چندین بار است که نیروهای عراقی با جنگنده و یا از طریق توپخانه مواضع تروریست های داعش را در خاک سوریه نزدیک مرز عراق هدف قرار می دهند.
منابع عراقی بارها از قصد عبور عناصر داعش از مرزها به کمک نیروهای آمریکایی مستقر در این مناطق و انجام عملیات تروریستی در این کشور خبر داده اند. 
یکسال پیش در روز 10 دسامبر 2017 (19 آذر 96 ) نخست وزیر وقت عراق طی مراسمی پیروزی کامل نظامی را بر گروهک ترویستی تکفیری داعش اعلام کرد. 

نظرات بینندگان