arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

زنگنه: تصمیمی برای سهمیه بندی و قیمت سوخت گرفته نشده است

گفت‌وگوی ویژه خبری امشب (چهارشنبه، ۲۱ آذر ماه) با موضوع از قاچاق سوخت تا معافیت ایران از توافق اخیر اوپک با حضوربیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری امشب با موضوع از قاچاق سوخت تا معافیت ایران از توافق اخیر اوپک برگزار شد.

 گفت‌وگوی ویژه خبری امشب (چهارشنبه، ۲۱ آذر ماه) با موضوع از قاچاق سوخت تا معافیت ایران از توافق اخیر اوپک با حضوربیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت برگزار شد.
زنگنه در ابتدای برنامه اظهار کرد: اجلاس بسیار سختی بود که مدت دو روز طول کشید، این درحالی است که مقرر شده بود که روز پنجشنبه بازگردم، اما جلسه تمام نشد و به هیچ نتیجه مشخصی هم جز دعوا‌های طولانی نرسیدیم. در جلسه روز جمعه که نزدیک به ۶ ساعت جلسه به طول انجامید به نتیجه مشخصی رسیدیم.
وی با بیان اینکه این اجلاس تحت فشار شدید آمریکا بوده است، گفت: آمریکا در این اجلاس مرتکب یک ناشی‌گری شد، قبل از اجلاس ترامپ توئیتی مبنی بر اینکه از اوپک می‌خواهیم تولید خود را کاهش ندهد، منتشر کرد. بعد از آن مسئول تحریم‌ها در وزارت خارجه آمریکا با بعضی از اعضای اوپک ملاقات داشتند که من در استانبول در جریان این خبر قرار گرفتم و دراین رابطه اظهار نظر کردم مبنی بر اینکه اگر این مقام مسئول در وزارت خارجه آمریکا تقاضای عضویت آمریکا در اوپک را اعلام کند قابل بررسی است اما اگر با هدف دیگری حضور پیدا کرده است کار ناشیانه‌ای به حساب می‌آید.
وزیر نفت تصریح کرد: عربستان بلافاصله این دیدار را تکذیب کرد و چند دقیقه بعد وزارت خارجه آمریکا تکذیبه عربستان را تکذیب کرد و دچار یک دستپاچگی در این زمینه شدند.

برچسب ها: زنگنه ، قیمت سوخت
نظرات بینندگان