arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

آخرین وضعیت آب و هوای امروز ۲۲ آذر/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها

هواشناسی اعلام کرد که فردا جمعه ۲۳ آذر ماه با نفوذ هوای سرد شمالی روی سواحل جنوبی دریای خزر و شمال غرب کشور، برای استان‌های واقع در این مناطق افزایش ابر، بارش پراکنده و کاهش دمای هفت تا ۱۰ درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.همچنین از بعدازظهر امروز و به تدریج اوایل فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز و شمال تهران ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه‌ای دما در استان‌های واقع در سواحل خزر و شمال غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش بینی و در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: فردا (جمعه‌) 23 آذر ماه با نفوذ هوای سرد شمالی روی سواحل جنوبی دریای خزر و شمال غرب کشور، برای استان‌های واقع در این مناطق افزایش ابر ، بارش پراکنده و کاهش دمای هفت تا 10 درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی، تاکید کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز و به تدریج اوایل فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز و شمال تهران ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز و فردا (پنجشنبه‌ و جمعه‌) 22 و 23 آذر ماه نواحی مرکزی و غربی دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط آب و هوای تهران را پیش‌بینی کرد و گفت‌: فردا (جمعه‌ 23 آذر ماه) تهران کمی ابری، افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 15 و سه درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین شرایط جوی تهران در روز شنبه (24 آذر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 14 و چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب ها: هواشناسی
نظرات بینندگان