arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

ترامپ وکیل سابقش را به دروغگویی متهم کرد/ کوهن باز هم به کنگره خواهد رفت

رئیس‌جمهور آمریکا پس از محکوم شدن مایکل کوهن، وکیل سابقش به دستیارانش گفته است: او دروغگوست.ترامپ اخیرا هم در پیامی توئیتری گفته بود به اعتقاد او کوهن مرتکب دروغگویی شده است و باید مدت حبسش را به صورت کامل و جامع بگذراند. کوهن به سه سال حبس در پرونده‌های فرار مالیاتی و دروغگویی به کنگره محکوم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

براساس گزارش‌ها، رئیس جمهوری آمریکا در جمع دستیارانش مایکل کوهن را دروغگو خطاب کرده است اما هنوز اظهارنظر علنی درباره این وکیل سابق شخصی خودش نداشته است.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از مقام‌های دولتی مطلع گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از محکوم شدن مایکل کوهن، وکیل سابقش به دستیارانش گفته است: او دروغگوست.

به گفته این منابع، رئیس‌جمهوری آمریکا با دقت پوشش تلویزیونی دادگاه کوهن را دنبال می‌کرد. این منابع همچنین گفتند رئیس‌جمهوری آمریکا مرتبا تکرار می‌کرد که این وکیل سابقش در شهادت خود دروغ گفته است.

ترامپ به سوال خبرنگاران درباره محکومیت سه ساله کوهن و اتهام طرح جرایم فدرال علیه خودش پاسخی نداد. کاخ سفید هم به محکومیت کوهن واکنش رسمی نداشته است. رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا هم در پیامی توئیتری گفته بود به اعتقاد او کوهن مرتکب دروغگویی شده است و باید مدت حبسش را به صورت کامل و جامع بگذراند. کوهن به سه سال حبس در پرونده‌های فرار مالیاتی و دروغگویی به کنگره محکوم شد.

لنی دیویس، سخنگو و وکیل کوهن می‌گوید کاخ سفید به او نگفته بود که اظهارات غلط به قانونگذاران نگوید. به عبارت دیگر این مقام می‌گوید، کاخ سفید وکیل سابق دونالد ترامپ را به کنگره فرستاد تا به اعضای کنگره دروغ بگوید. به گفته او، مایکل کوهن پس از پایان تحقیقات بازرس رابرت مولر درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ در کنگره حاضر خواهد شد.

نظرات بینندگان