arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

نتانیاهو خطاب به حماس: درصورت ادامه عملیات در کرانه باختری، آتش بسی در غزه وجود نخواهد داشت

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیامی به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تهدید کرد درصورت ادامه عملیات در کرانه باختری آتش بسی در غزه وجود نخواهد داشت. ظهر پنجشنبه در جدیدترین عملیات مقاومتی که در کرانه باختری انجام شد، سه نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تهدید کرد درصورت ادامه عملیات در کرانه باختری آتش بسی در غزه وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو در این پیام تاکید کرده است، در صورتی که عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری ادامه یابد، علیه حماس در غزه اقدام خواهد کرد.
ظهر پنجشنبه در جدیدترین عملیات مقاومتی که در کرانه باختری انجام شد، سه نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که هزاران منزل صهیونیست‌ها را که بدون مجوز در کرانه باختری احداث شده قانونی خواهد کرد.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش‌تر نیز دستور تخریب منزل عاملان عملیات مقاومتی در کرانه باختری را داده بود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ارتش و نیرو‌های امنیتی نیز خواسته است تا شهر البیره را محاصره کرده و راه‌های ارتباطی در کرانه باختری را با ایجاد پست‌های ایست و بازرسی به شدت کنترل کنند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه جوان فلسطینی «اشرف نعالوه»، «صالح البرغوثی» و «جمال المطیر» را درحالی که آن‌ها را مجریان عملیات‌های مقاومتی اعلام کردند، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله جهاد اسلامی فلسطین صبح پنجشنبه اعلام کرد که خون جوانان فلسطینی به هدر نخواهد رفت.
در همین راستا جهاد اسلامی این عملیات را تبریک و اعلام کرد که ما اطمینان داریم دشمن صهیونیستی درهم شکسته خواهد شد.

نظرات بینندگان