arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۵۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

مهدوی‌کیا: برانکو بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی با بیان اینکه برانکو نیازی به تعریف ندارد و برای فوتبال ایران بی نظیر است، گفت: پرسپولیس با این محرومیت و کمبود بازیکنی که دچارش بود، به واقع در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شاهکار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدوی‌کیا: برانکو نیازی به تعریف نداردمهدی مهدوی کیا با بیان اینکه پرسپولیس با وجود محرومیت و مصدومیت‌ها، در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، واقعا شاهکار کرد اظهار داشت: عملکرد تیم خیلی خوب بود، به نظرم تا سال ها درباره این تیم و کاری که انجام داد، صحبت خواهد شد. به طور حتم با اضافه شدن بازیکنان جدید، این تیم بهتر هم خواهد شد و قطعا شانس اول قهرمانی است و این مساله باعث نگرانی رقبای نزدیک شده است.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره برانکو ایوانکوویچ خاطر نشان کرد: برانکو نیازی به تعریف من و دیگران ندارد. آنچه او در فوتبال ایران انجام داد، معرف عملکردش است. او یک انسان بزرگ و یک مربی بزرگ است. برانکو غرور را به پرسپولیس برگردانده است و شخصیتی دوست داشتنی هم دارد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام های جهانی 1998 و 2006 در پایان اضافه کرد: برانکو بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است. من هم به زودی به ایران می آیم و برای دیدن او و اعضای تیم به محل تمرین خواهم رفت.
تیم پرسپولیس ایران عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تیم پارس جنوبی جم را با نتیجه سه بر یک شکست داد و در جدول رده بندی لیگ برتر با 31 به جایگاه دوم صعود کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
1
2
باسلام به همه شمازحمتکشان خبرانتخاب.لطفابانزدیک شدن به جام ملتهای آسیاازتفرقه واختلاف پرهیزکرده وخبررادرست بنویسید.مهدوی کیاازبااخلاق ترین بازیکن تیم ملی وپرسپولیس بود.اوگفت برانکویکی ازبهترین مربیان خارجی درایران بودنه اینکه بهترین مربی خارجی درایران بود.تازه داره جو برای تیم ملی خوب میشه بایک کلمه جابجا نوشتن عمدی یاسهوی دوباره باعث جرقه زدن به این اختلاف میشه.لطفادقت بفرمائید.باسپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
2
2
مرسي آقا مهدي نشون دادي اين دلال موزابيكي نمي تونه بين بزرگان فوتبال ايران تفرقه بندازه
نظرات بینندگان