arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتضاح ترین رمزهای عبور تا مشکلات هواوی در اروپا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

هر سال شرکت نرم افزاری «SplashData»  فهرستی از بدترین رمزهای عبور را معرفی می کند. فهرستی 100 کاراکتری که نشان می دهد مردم دنیا از چه رمزهای عبور سطح پایینی استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برند چینی هواوی با مشکلاتی جدید در اروپا مواجه است، چرا که به نظر می رسد پس از مشکلات اخیر چین و ایالات متحده و البته دستگیری مدیر مالی هواوی در کانادا، شرکت های مخابراتی فرانسه و آلمان دیگر تمایل چندانی برای همکاری با این برند ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها موضوع کشاورزی روباتیک بیش از هر زمان دیگری مطرح می شود و بسیاری از کشورها مایلند این سیستم کشاورزی را مورد آزمون قرار دهند. در این میان به نظر می رسد بریتانیایی ها سردرمدار این نوع کشاورزی خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی پیش یک موزه بزرگ و مهم در برزیل آتش گرفت موزه ای سرشار از فسیل ها و بازمانده های دوران باستان که متاسفانه تقریبا با خاک یکسان شد. اکنون گوگل این موزه را بازسازی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

میلیاردر و کارآفرین مشهور؛ ریچارد برانسون به مدیرعامل پیشین تسلا و مدیر پروژه اسپیس ایکس؛ایلان ماسک توصیه کرده که در مسیر موفقیت های کاری خود را فراموش نکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جدیدترین روبات ویژه برقراری ارتباط با کودکان مبتلا به اوتیسم به روزرسانی و معرفی شد. این روبات جذاب ظاهری مشابه با یک پسربچه شاد دارد و از آزمونهای ارتباطی بسیار سربلند بیرون آمده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل قول داده است فناوری تشخیص چهره خود را به فروش نرساند. البته این وعده به زمان حال مرتبط است اما همین وعده نیز برای بسیاری از کارمندان گوگل که نگران فروش این فناوری بودند مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان