arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

پروژه جدید آمازون به سرپرستی یک پژوهشگر ایرانی اجرا می شود / سنجش سلامت هوشمند در خانه تا سال 2020

آمازون در حال بررسی یک برنامه  تشخیص بیماری های خانگی است که "Health Confer " نام دارد و می تواند اقدام به شناسایی بیماریهای افراد طی مدتی کوتاه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون در حال بررسی یک برنامه  تشخیص بیماری های خانگی است که "Health Confer " نام دارد و می تواند اقدام به شناسایی بیماریهای افراد طی مدتی کوتاه کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از تابستان سال جاری میلادی تا کنون گروهی از پژوهشگران در حال کار روی طرحی هستند که هنوز جزئیاتش مشخص نشده است. اما آن چه واضح است این است که طرح مذکور می تواند جان بسیاری از افراد را نجات دهد.

این اقدام، یعنی تست سلامت خانگی می تواند نشانه ای از آمادگی های آمازون برای بازسازی کل زنجیره تامین مراقبت های بهداشتی باشد و می تواند با آزمایش غول های حوزه بهداشت مثل Quest و LabCorp رقابت کند.

طبق گفته یک منبع آگاه که با برنامه های این شرکت آشناست، گروه مذکور در حال بررسی  آمادگی ارائه محصولات خود برای سنجش سلامت مصرف کنندگان است تا آزمایش های پزشکی خود را در خانه انجام دهند، که این موضوع می تواند این شرکت را در فضای تشخیص سلامت به اوج برساند.

این برنامه احتمالا شامل کیت های سخت افزاری برای تست های خانگی متداول مانند باروری و عفونت هایی مانند گلودرد است. تیم فعال در این پروژه به سرپرستی بابک پرویز، پژوهشگر موفق ایرانی فعالیت می کنند.بابک پرویز از سال 2014 از گوگل جدا شد و به آمازون پیوست تا در پروژه های این شرکت مشارکت داشته باشد و اکنون به نظر می رسد بخش مهمی از فعالیت های او به آزمایشگاه سلامتی آمازون مرتبط است.

پروژه جدید آمازون به سرپرستی یک پژوهشگر ایرانی اجرا می شود / سنجش سلامت هوشمند در خانه تا سال 2020

به گفته یک منبع آگاه، آقای پرویز از همان بدو ورود به آمازون نسبت به پروژه سنجش سلامت رویکردی بسیار مثبت نشان داده بود.سایر کارکنان برجسته آمازون در این پروژه تشخیصی شامل؛ آدام سیگل( که قبلا یک دستگاه پزشکی هوشمند را راه اندازی کرده) و داگلاس وایبل، (که مهندسی بیوشیمی و زیست پزشکی را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون آموزش می دهد) هستند.

همه متخصصان و کارشناسان این تیم بزرگ توسط پرویز اداره می شوند و اغلب آنان پیش از این تجربه حضور در پروژه هایی مثل  1492 و آمازون  X  را داشتند. بر اساس برخی از اسناد افشا نشده، احتمالا این پروژه تا سال 2020 به مرحله اجرا می رسد. این مجموعه سلامتی وعده داده که پس از ثبت آزمایشها اطلاعات بیمار را به پزشکان ارسال کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
ازین مدیرای خبره زیاد داریم البته در امریکا و اروپا تو ایران هم زیاد داریم همه هم دکتراشونو الحمدالله دانشگاه آزاد گرفتن مثلا یکیش داماد اقای رییس جمهور
نظرات بینندگان