arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

جاذبه های گردشگری اصفهان

جاهای دیدنی اصفهان و بناهای تاریخی و با شکوه آن گنجینه ای از معماری، هنر و علم مهندسی می باشد که چکیده ای از زیبایی های نصف جهان می باشند و شاید بتوان گفت با سفر به این شهر، تجربه‌ای به اندازه ی گردش و تماشای هنر و معماری در نصف جهان را ببینید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اصفهان را همیشه با لقب نصف جهان می شناسیم، اما تا بحال از خود پرسیده اید که چرا به آن نصف جهان می گویند؟ جاهای دیدنی اصفهان و بناهای تاریخی و با شکوه آن گنجینه ای از معماری، هنر و علم مهندسی می باشد که چکیده ای از زیبایی های نصف جهان می باشند و شاید بتوان گفت با سفر به این شهر، تجربه‌ای به اندازه ی گردش و تماشای هنر و معماری در نصف جهان را ببینید. در ادامه اشاره ای کوتاه به جاذبه های گردشگری و معماری اصفهان خواهیم داشت.

سی و سه پل اصفهان

جاذبه‌های دیدنی اصفهان بدون نام سی و سه پل بی معناست؛ پلی به قدمت تاریخ که با معماری و علم مهندسی به کار رفته در آن توانسته نمادی از اصفهان شود. سی و سه پل یا همان پل شاه عباس، اثری ماندگار از حسین بناء می باشد که از سال 1018 تا امروز بر روی زاینده رود جلوه گری می کند. 40 طاق به ارتفاع های 7 تا 9 متر که در طول 360 متر در کنار هم قرار گرفته اند، با تابلوهای نقاشی نصب شده در 99 طاقچه ی آن، شب های اصفهان را بی بدیل کرده اند و گذراندن ساعاتی دلنشین در کافه های اطراف سی و سه پل همان چیزیست که می تواند حال دلتان را خوب کند.

کاخ چهلستون اصفهان

یکی دیگر از مکان های تاریخی اصفهان که یادگاری از دوره ی سلطنت شاه عباس اول می باشد، کاخ چهلستون است که تلفیقی از معماری و هنر ایرانی، فرنگی و چینی به شمار می رود. جالب است بدانید که انعکاس بیست ستون کاخ در آبهای حوضچه ی مقابل کاخ باعث شد تا این بنا را با نام چهل ستون بشناسند. نقاشی های زیبا و دکوراسیون داخلی با شکوه، تالار و ایوان های منقوش و آینه کاری شده، شما را به حال و هوای زندگی صفویان خواهد برد.

کاخ عالی قاپو اصفهان

یکی دیگر از بهترین جاذبه‌های دیدنی اصفهان که در نقش جهان قرار گرفته است، کاخ عالی قاپو با 6 طبقه می باشد که بازمانده از دوره ی صفویان است. این کاخ با 36 متر ارتفاع که به عنوان ورودی قصرهای شاهان صفوی به کار می رفت ، در ابتدا تنها 6.5 متر ارتفاع داشت و به مرور و در دوره های مختلف توسعه یافت و سالن موسیقی، ایوان ها و در نهایت 18 ستون به آن افزوده شد و توانست استقامت بنا را تا حد زیادی افزایش دهد. عالی قاپو تا امروز سوژه ی عکاسی بسیاری از عکاسان معروف در تمام بوده است.

هتل های اصفهان

بازدید از شکوه و اصالت ایران که در جاهای دیدنی اصفهان خلاصه شده اند، نیاز به سفری چند روزه دارد و به همین دلیل نمی توان بدون یک اقامت همراه با آرامش در هتل های اصفهان ، انتظار سفری آسوده داشت. هتل های اصفهان تنوع بسیار زیادی دارند و این شما هستید که مشخص می کنید تا برای اقامتتان هتل های 5 ستاره را انتخاب کنید یا رزرو هتل های 3 و 4 ستاره اصفهان را در برنامه ی سفر قرار دهید.

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان می باشد که با داشتن مجموعه ای از اتاق های آرام، رستوران های عالی با محیط دلنشین و دکوراسیون لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی ایده آلی را به شما ارائه خواهد داد.

هتل آسمان اصفهان

در بین هتل های 4 ستاره اصفهان، رزرو هتل آسمان اصفهان یکی دیگر از بهترین انتخاب هایی‌ست که اقامتی با کیفیت و عالی را در موقعیت مکانی مطلوب و نزدیک به جاذبه های تاریخی شهر فراهم خواهد کرد.

تفاوتی ندارد که برای سفر به اصفهان هتل های 3 ستاره را انتخاب کنید یا هتل های 4 و 5 ستاره را رزرو کنید، در هر صورت سایت رزرو اینترنتی هتل اقامت24 تمام شرایط مورد نیاز برای ررزو آسان را ارائه می دهد. برای ررزو هتل های اصفهان باید به منوی رزرو هتل بروید و یکی از گزینه ها را متناسب با شرایط تان انتخاب و رزرو کنید.
...

 

نظرات بینندگان