arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

هوای تهران امروز آلوده می‌شود/ آغاز بارش باران از فردا

هواشناسی اعلام کرد که طی دو روز آینده افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قزوین و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قزوین و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی چند روز آینده بیان کرد: از اواخر روز گذشته و امروز با رشد غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی که منجر به آلوده شدن هوای تهران کرج، قزوین و اصفهان می‌شود، ولی با این وجود پایداری این پدیده زیاد نبوده و با ورود سامانه بارشی به کشور که از فردا وارد می‌شود این پدیده از بین می‌رود.

وظیفه تاکید کرد: شهروندان تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: سامانه جدید بارشی از دوشنبه به کشور وارد می‌شود و از جنوب شرق تا شمال شرق شامل استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، غرب لرستان، جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی و زنجان را در بر می‌گیرد؛ و اوایل سه شنبه برای استان‌های قزوین، البرز، تهران و خوزستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود که شدت آن روز دوشنبه برای استان‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان خواهد بود.

وظیفه همچنین اضافه کرد: این سامانه به مرکز و جنوب شرق و جنوب را در بر نمی‌گیرد.

منبع: میزان

نظرات بینندگان