arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۹۱۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

قیمت ارز در صرافی‌ها چقدر است؟/ دلار ۹ هزار تومانی شد/ کاهش قیمت ۱۵۰ هزار تومانی سکه در یک روز

صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۱۹۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت دلار تزریقی در صرافی‌های دولتی با کاهش قیمت ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان تعیین شده است.

به گزارش «انتخاب»، صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۱۹۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

به نوشته تسنیم، ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان شد.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۵۱ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۲۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۳۹.۱ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، امروز صبح صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۱۹۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

اما از ساعتی قبل قیمت‌ها در صرافی ملی کاهش یافته است؛ برهمین اساس دلار با قیمت ۹۹۸۰ تومان بفروش می‌رسد و با قیمت ۹۹۶۰ تومان از مردم خریداری می‌شود.

همچنین صبح امروز قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید؛ قیمت خرید یورو نیز با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد.

قیمت یورو نیز نسبت به صبح امروز با کاهش همراه شده و با قیمت ۱۱ هزار و ۸۸۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۱ هزار و ۸۴۰ تومان خریداری می‌شود.

در معاملات رسمی نیز، یورو در مرکز مبادلات ارزی بدون تغییر قیمت نسبت به شنبه ۴۷۴۹ تومان، قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۲۵۷ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
9
24
پس چرا چیزی پایین نمیاد..حتما مصنوعی آمده پایین و به زودی منفجر میشود قیمت ارز..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
به نظر میرسه بازار اعتمادی به کاهش قیمت ارز ندارد و احتمال میدهد مجددا قیمت ها به مرز بالای 15 تومان برسه
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
دلال جان چقدر دلار خریدی... حرص نخور دلار دیگه جون بالارفتن نداره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
من با خیلی از بازاری ها ( بنک دارها ) صحبت کردم ، چرا پائین نمیاد
میدونید چی گفتن؟
گفتن قیمت دلار واقعا پائین اومده خیلی هم خوبه ، منتها توزیع یا همون عرضه جنس تو بازار کمه و این دو علت ( واردات کمتر شده و متاسفانه احتمار هنوز گسترده وجود داره و پیدا کردنش سخته

مسئله بعدی نا امید نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
5
3
همه میپرسند چرا پس اجناس ارزان نمیشه؟! چون خیلی واضحه. بجز اقلامی که به روز وارد میشده یا با دلار سنجیده میشده، مثل موبایل و ماشین، بقیه اجناس اگر گران شدنی دارند، این گران شدن کلا مربوط به دلار ۱۷۰۰۰ تومنی و... نبوده که الان بخواد ارزان بشه! اگه دقت کنید همین الان دلار نسبت به سال قبل حدود ۲/۵ برابره، پس چجوری انتظار دارید اقلام از ضریب ۲/۵ برابر ارزانتر بشه؟!. پس جنسی که مثلا ۲/۵ برابر پارساله، تازه رسیده به قیمت واقعی و وقتی میشه منتظر ارزانتر شدن باشید که مثلا دلار بشه ۷ تومن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
آخه دلار رو که آزاد تهیه نکردن برا واردت
خیلی هز شرکت ها دلار دولتی گرفتن طبق لیست دولت و بقیه هم دلار رو از سامانه نیما یعنی زیر 10 هزار
مسئله بعدی اینکه ارزون نمیشه چون بازاریها اگر دلار گرون شد جنس قدیمشون هم گرون میکنن ولی ارزون بشه دلار میگن چرا ضرر کنیم گرون خریدیم و مسئله بعدی هم اینه که الان توزیع یا همون عرضه کمتر نسبت به گذشته و اینکه به نیت گرونتر شدن جنس رو احتکار میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
3
7
کاملا دستوری است
نظرات بینندگان