arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

آتش گرفتن روبات تحویل غذا / دانشجویان دانشگاه برکلی شوکه شدند

روبات تحویل غذا در دانشگاه  برکلی آتش گرفت. این روبات که KiwiBot نام دارد، به علت خطای عدم تعویض باتری دچار این سانحه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

روبات تحویل غذا در دانشگاه  برکلی آتش گرفت. این روبات که KiwiBot نام دارد، به علت خطای عدم تعویض باتری دچار این سانحه شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از روبات هایی که برای تحویل مواد غذایی در محوطه دانشگاه برکلی استفاده می شد آتش گرفت.

این روبات تنها یکی از بیش از 100 روباتی است که این روزها در دانشگاه برکلی مورد استفاده قرار می گیرد و در اطراف پردیس دانشگاه خوراکی پخش می کند. شرکت طراح این روبات ها اعلام کرده که پس از اتفاق مذکور، تمامی روبات ها را از اطراف دانشگاه خارج کرده است تا بررسی کند علت این حادثه دقیقا چه بوده است.

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت: "بلافاصله پس از این حادثه، تیم عملیاتی ما به منظور جمع آوری و بررسی روبات ها  فرستاده شد تا مطمئن شویم هیچ یک از دانشجویان در خطر نیستند."

البته این شرکت اعلام کرده علت حادثهخطای انسانی و عدم تعویض باتری در زمان مناسب بوده است.این شرکت گفت، "این امر موجب شد که باتری، زمان زیادی در معرض حرارت قرار گیرد."

به نظر می رسد با نصب نرم افزار برای نظارت بر وضعیت باتری های روبات، این مسئله حل می شود.

 

 

 

نظرات بینندگان