arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فعالیتهای روباتیک استرالیا تا وعده مدیرعامل گوگل به کارمندانش

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

نگاهی به فعالیت های روباتیک استرالیا نشان می دهد حضور روبات ها در این کشور روندی صعودی دارد و طی سال های اخیر روز به روز به تعداد روبات ها افزوده شده است. با این وجود پرسش این است که چرا استرالیا تا این حد در حوزه روباتیک فعالیت می کند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اتوبوسهای جدید سنگاپوری به تکنولوژی های جدیدی مجهز شده اند و قرار است به لطف این تکنولوژیهای جدید تحولاتی آشکار در صنعت حمل و نقل این کشور رخ دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساندار پیچای؛ مدیرعامل گوگل اعلام کرد که نحوه برخورد با افرادی که مدعی آزار جنسی هستند به کلی تغییر خواهد کرد. این موضوع بسیاری از کارمندان را خوشحال و امیدوار کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک برای تعطیلات آخر هفته کارمندان خود و به مناسبت سال نو میلادی برنامه هایی ویژه دارد. این شرکت یک روستای زمستانی غول پیکر در سانفرانسیسکو با طراحی کرده که میزبان دو روز استراحت کارمندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایالات متحده روز به روز در حوزه هوش مصنوعی پیشرفت هایی چشمگیر را تجربه می کند اما به اعتقاد بسیاری از افراد ایالات متحده به زودی مهار هوش مصنوعی را از دست می دهد و هوش مصنوعی  به عنوان یک "تهدید در حال ظهور" شناخته خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 رشد هوش مصنوعی هر لحظه چشمگیرتر می شود و بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری نگران هستند که این رشد با مخاطراتی همراه باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان