arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۹

طائب: هاشمی نمی فهمد!

استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه اصلاح‌طلبان با توجه به كارنامه موجود به پايان عمر سياسي خود رسيده‌اند، گفت: «انتخابات آينده رقابت تمام و كمال و پرشور صرفا اصولگرايي است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه اصلاح‌طلبان با توجه به كارنامه موجود به پايان عمر سياسي خود رسيده‌اند، گفت: «انتخابات آينده رقابت تمام و كمال و پرشور صرفا اصولگرايي است». 

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمين مهدي طائب ظهر امروز در همايش افسران جنگ نرم با اشاره به تفاوت ميان بصيرت و علم اظهار داشت: «انقلاب اسلامي ايران در پي تشكيل هلال اسلامي با توجه به بصيرت‌افزايي در بين مسلمانان و ملل منطقه است».

وي ادامه داد: «تنها با بصيرت‌افزايي است كه مسلمانان و جهان اسلام مي‌توانند جلوي استكبار و به ويژه آمريكا را بگيرند».

اين استاد حوزه و دانشگاه اضافه كرد: «فتنه سال 88 در مبحث عمليات بصيرتي براي نظام ثمرات زيادي داشت».

طائب بيان داشت: «همان دفاعي كه مردم طي هشت سال در جنگ تحميلي در برابر تمام دنيا انجام دادند اين بار در ميدان جنگ نرم طي هشت ماه در مقابل همان هجمه از دشمنان انجام دادند».

وي با اشاره به سخنان رهبري مبني بر "واكسينه شدن نظام " پس از حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: «ديگر هيچ فردي نمي‌تواند ملت را به بازي بگيرد چرا كه ملت به بصيرت رسيده است».

به گفته طائب، بيداري ملت‌هايي همانند فلسطين و لبنان در قالب حماس و حزب‌الله از ثمرات پيروزي انقلاب اسلامي در جنگ هشت ساله دانست و افزود: «انقلاب مردم تونس و سقوط كابينه "سعد حريري " نيز نتيجه بيداري مردم منطقه است».

طائب با اشاره به اظهارات هاشمي در ديدار با يكي از آشنايان خود عنوان داشت: «به قول هاشمي رفسنجاني اگر نهضت سبز موفق مي‌شد ديكتاتوري بي‌سابقه‌تري از استبداد 50 ساله در ايران حاكم مي‌شد».

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه در طراحي جنگ نرم عليه نظام توانايي بسيار بالايي هزينه شده است، اضافه كرد: «طراحي اين جنگ از عهده كساني همانند ميرحسين موسوي، خاتمي و كروبي كه در فتنه 88 به عنوان عروسك‌هاي خيمه شب‌بازي ايفاي نقش مي‌كردند، بر نمي‌آيد».

وي افزود: «غرب همانند جنگ هشت ساله در جنگ نرم نيز تمام دار و ندار خود را به كار گرفت فارغ از اينكه رهبري در مدت زمان كوتاهي ناتوي فرهنگي آنها را مچاله كرد».

طائب ادامه داد: «كساني مثل هاشمي رفسنجاني در جنگ نرم نه عامل بودند و نه طراح بلكه مشكل آنها تنها اين بود كه "نمي‌فهميدند ". آقاي هاشمي بايد بداند كه مردم روحانيت را تنها به دليل حمايت از دين و پيامبر اكرم (ص) قبول دارند».

اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: «آقاي هاشمي بايد به فرزندان خود نگاه كند كه به چه كساني پناه آورده‌اند، مگر نيست كه در اسلام هجرت به بلاد كفر مسئله دارد».

وي تصريح كرد كه اگر پيرامون هاشمي تغيير يابد وي به خط برمي‌گردد.

طائب ادامه داد: «مشائي در كنار احمدي‌نژاد در حكم بهزاد نبوي در كنار رجائي است اما مشائي فرق‌هايي با بهزاد نبوي دارد چراكه وي نه زيركي نبوي را دارد و نه امكانات و تيم او را.»

طائب با بيان اينكه احمدي‌نژاد فردي هوشيار است، ابراز داشت: «مشائي در كابينه مانده كه به آقاي احمدي‌نژاد خط بدهد اما احمدي‌نژاد زيرك‌تر از آن است و هر چه را كه به مصالح نظام باشد، انجام مي‌دهد».

وي با بيان اينكه هدف مشايي نيز خدمتگزاري به نظام است، تصريح كرد: «مشائي نمي‌تواند تهديدي به حساب آيد، تنها دخالت‌هاي وي در عزل و نصب‌ها كمي نگران‌كننده است».

اين استاد حوزه و دانشگاه در بخش پاياني سخنان خود با بيان اينكه نوع برخورد كنوني با سران فتنه بهترين نوع برخورد است، ابراز داشت: «كساني همانند كروبي كه در حال حاضر «رمي جمرات» مردم شده‌اند و هيچ تهديدي براي نظام به شمار نمي‌روند».

طائب گفت: «مردم در انتخابات بعدي دنبال كسي مي‌گردند كه راه احمدي‌نژاد را بهتر از خود وي ادامه دهد و از همين روست كه پيش‌بيني مي‌شود انتخابات آينده رقابت تمام و كمال و پرشور صرفا اصولگرايي باشد چرا كه طيف مخالف كاملا به پايان عمر سياسي خود رسيد».
برچسب ها: طائب
نظرات بینندگان