arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی قزوین تا ساعاتی دیگر

رئیس پلیس‌راه قزوین با اشاره به اینکه تمرکز و شدت بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود، گفت: با توجه به لغزندگی سطح راه‌ها، از رانندگان درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و چنانچه قصد عبور از گردنه‌های برف‌گیر را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قزوین از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی از روز دوشنبه مورخه 26 آذرماه خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برابر اعلام سازمان هواشناسی استان از امروز تا پایان روز سه‌شنبه 27 آذرماه در محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تمرکز و شدت بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود، افزود: با توجه به لغزندگی سطح راه‌ها، از رانندگان درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و چنانچه قصد عبور از گردنه‌های برف‌گیر را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین توصیه کرد: کلیه رانندگانی که قصد عبور از آزادراه‌ها و جاده‌های کوهستانی استان را دارند با هوشیاری کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی، در جاده لغزنده اقدام به انجام سفر کرده تا با حمایت پلیس‌راه استان به‌عنوان چتر نظارتی راه‌های استان سفری ایمن داشته باشند.

نظرات بینندگان