arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

آخرین وضعیت آب و هوای امروز/ بارش باران در محورهای پنج استان

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا اعلام کرد که شاهد بارش باران در محورهای پنج استان از جمله اکثر محورهای مواصلاتی استانهای ایلام کرمانشاه، گیلان، محور پارس آباد مشکین شهر استان اردبیل، محورهای سردشت مهاباد سردشت پیرانشهر و سردشت بانه استان آذربایجان غربی هستیم.همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش شدید دید نیز در بیشتر محور های مواصلاتی استان‌های اردبیل و خوزستان مشاهده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور و ترافیک در ورودی های شهر تهران را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: در حال حاضر بارش باران در محورهای پنج استان از جمله اکثر محورهای مواصلاتی استانهای ایلام کرمانشاه، گیلان، محور پارس آباد مشکین شهر استان اردبیل، محورهای سردشت مهاباد سردشت پیرانشهر و سردشت بانه استان آذربایجان غربی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش شدید دید نیز در بیشتر محور های مواصلاتی استان‌های اردبیل و خوزستان هستیم، اما دیگر محورهای مواصلاتی از جوی آرام برخوردارند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در برخی محور های اطراف شهر تهران اظهار کرد: هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا قبل از آغاز سفر و تردد از محورهای مواصلاتی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور مطلع شود.

نظرات بینندگان