arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراخوان داد

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار فراخوانی از صاحب‌نظران خواست تا در اجرای تصمیم اخیر هیئت وزیران مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، این سازمان را در راستای آماده‌سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه یاری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراخوان دادسازمان خصوصی‌سازی با انتشار فراخوانی اعلام کرد این سازمان در اجرای تصمیم اخیر هیئت وزیران مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، آماده‌سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس با توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی باشگاه‌های مذکور و حساسیت‌های موجود در خصوص واگذاری آنها و ضرورت توجه به نقطه نظرات، تجربیات، مستندات و تحقیقات صورت پذیرفته در این زمینه، از کلیه صاحب‌نظران، اساتید و دانشگاهیان، علاقه‌مندان و خبرگان باشگاه‌های یاد شده دعوت می‌شود پیشنهادات، مطالعات و مستندات خود را در قالب گزارش یا مقاله، فایل الکترونیکی، فایل صوتی، مکتوب و ... در خصوص نحوه آماده‌سازی، قیمت‌گذاری، روش واگذاری و نظارت پس از واگذاری این دو باشگاه از طریق آدرس الکترونیکی sorkhabi@ipo.ir به این سازمان ارسال و یا با شماره تلفن 19-88089901 داخلی 2624 تماس بگیرند.

بدیهی است سازمان خصوصی سازی از نظرات و پیشنهادات مفید و ارزنده دریافتی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه نهایت بهره‌برداری را خواهد کرد و در فرآیند اجرایی واگذاری سهام این دو باشگاه هرگونه رهیافت از طریق این فراخوان را مورد توجه قرار خواهد داد.

نظرات بینندگان