arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نتایج جنجالی پژوهش مجلس سنا در مورد انتخابات 2016 تا نا امنی گوشی های هوشمند

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نتایج جدید یک گزارش مفصل منتشر شده از سوی مجلس سنا نشان می دهد که میزان تداخل روسیه در انتخابات سال 2016 در ایالات متحده بیش از آن است که تا کنون حدس زده می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های هواپیمایی و فرودگاهها هر روز تغییراتی جدید را تجربه می کنند. این تغییرات اغلب در راستای بهبود شرایط انجام می شوند و تلاش کلی بر این است که مسافران ایده آل ترین پروازها را تجربه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها تقریبا هیچ نوع گوشی هوشمندی امنیت ندارد. این نا امنی از یک سو به حملات هکرها و برنامه های نرم افزاری خطرناک مرتبط است و از سوی دیگر به یک ترفند جدید مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بدون شک از هر فعال عرصه تکنولوژی که بپرسید امسال کدام یک از مدیران سیلیکون ولی سال سختی داشتند،نام های ساندار پیچای؛مدیرعامل گوگل و مارک زاکربرگ؛مدیرعامل فیسبوک را ذکر می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مقامات ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده تصمیم گرفته اند تا سال 2040 تمامی اتوبوسهای درون شهری خود را الکتریکی کنند. این موضوعی است که چندان مساوی با مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک مسنجر به مناسبت سال نو میلادی تعدادی قابلیت جدید را به کاربران هدیه خواهد داد. این قابلیت ها طی روزهای آتی در اختیار همه کاربران خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستیار صوتی گوگل به روزرسانی شده و اکنون می توانید با کمک این دستیار صوتی از تاخیرهایپرواز خود نیز مطلع شوید. این موضوع برای افرادی که مرتب سفر می کنند بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 گوگل گزارش داده است که پروژه جستجوگر چین را به پایان رسانده است. این موضوع می توان خوشحال کننده ترین خبر برای کارمندان گوگل باشد که طی ماههای اخیر بارها برای توقف این پروژه تلاش کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان