arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

لغو مجوز اجرای یک نمایش در قوچان به‌علت حضور هم‌زمان بازیگران زن و مرد

یک کارگردان تئاتر گفت که مدتی قبل برای اجرای یک نمایش کمدی در دانشگاه آزاد قوچان از دانشگاه مجوز گرفتیم ولی پیش از اجرا خیلی ناگهانی اعلام کردند به دلیل اینکه در این نمایش بازیگر زن و مرد با هم حضور دارند اجازه اجرای مختلط داده نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک کارگردان تئاتر از لغو مجوز اجرای نمایش خود در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان به دلیل مختلط بودن بازیگران خبر داد!

مرتضی عیدی در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: مدتی قبل برای اجرای یک نمایش کمدی به نویسندگی رضا آشفته (یابو و چغندر) در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان از دانشگاه مجوز گرفتیم ولی پیش از اجرا خیلی ناگهانی اعلام کردند به دلیل اینکه در این نمایش بازیگر زن و مرد با هم حضور دارند اجازه اجرای مختلط داده نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه یک هفته قبل و به مناسبت جشن روز دانشجو نمایشی را با چند بازیگر زن و مرد در دانشگاه و بدون هیچ مشکلی اجرا کرده بود، گفت: مسئولان مربوط در توجیه چنین تصمیمی گفتند، بخشنامه جدیدی از«بالا» رسیده که امکان اجازه اجرا برای نمایش با بازیگران مختلط داده نشود در حالی که پیگیری‌های من نشان داد چنین چیزی صحت ندارد.

وی ادامه داد: از آنجا که قصد داشتیم این نمایش را به اجرای عمومی هم برسانیم، همزمان پیگیر دریافت مجوز از اداره کل هنرهای نمایشی هم بودیم و مجوز آن را گرفته‌ایم. همچنین به دلیل آنکه بلیت‌فروشی برای اجرا در دانشگاه انجام شده بود، فعلا برای دو شب در تالار هنر اداره هنرهای نمایشی قوچان به صحنه می‌رویم تا بعد یا در همین سالن یا جای دیگر اجرا را ادامه دهیم.

نظرات بینندگان