arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

دستور بازداشت خاطیان حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه زاهدان صادر شد

دادستان زاهدان از صدور دستور بازداشت مدیر و مربی آموزشی مدرسه دخترانه دچار حریق در زاهدان، خبر داد و گفت: صبح امروز دبستان دخترانه "اسوه حسنه" واقع در خیابان "مصطفی خمینی (ره) " شهر زاهدان دچار حریق شد که متاسفانه با وجود تلاش ماموران آتش‌نشانی، در این حادثه ۴ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدید شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از صدور دستور بازداشت مدیر و مربی آموزشی مدرسه دخترانه دچار حریق در زاهدان، خبر داد.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد اظهار داشت: صبح امروز دبستان دخترانه "اسوه حسنه" واقع در خیابان "مصطفی خمینی(ره)" شهر زاهدان دچار حریق شد که متاسفانه با وجود تلاش ماموران آتش‌نشانی، در این حادثه 4 دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدید شدند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ضمن ابراز تاسف از فوت دو نفر از این دانش‌آموزان، ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با بررسی‌های کارشناسانه انجام شده قصور مدیران این مدرسه محرز شد به همین دلیل دستور بازداشت آنها صادر شده است.

وی بیان کرد: مدیر و مربی آموزشی مدرسه دخترانه دچار حریق در زاهدان باید به سئوالات بازپرس ویژه قتل در مرکز استان پاسخ دهند تا مشخص شوند روند حادثه چگونه بوده و خاطیان به طور دقیق مشخص شوند.

برخورد جدی با خاطیان حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه زاهدان در دستور کار است

در پی حادثه آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان که منجر به جان باختن دو نفر و سوختگی دو نفر دیگر از دانش‌آموزان شد ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان در فرمانداری تشکیل جلسه داد.

فرماندار زاهدان در این جلسه اظهار داشت: هر چه سریعتر باید چرایی وقوع این حادثه مشخص و اطلاع‌رسانی شود که پس از اعلام نظر نهایی قطعاً با خاطیان و کسانی که در این زمینه قصور کرده‌اند به شدت برخورد می‌شود.

ابوذر نخعی افزود: همه امکانات برای امدادرسانی به دو دانش آموز مصدوم دیگر مهیا شده و علوم پزشکی نیز با بسیج کامل نیرو و تجهیزات تمام سعی خود را برای ادامه مصدومان این حادثه می‌کند.

به گزارش تسنیم، صبح امروز در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از مدارس دخترانه زاهدان دو دختر خردسال جان باختند و دو نفر دیگر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت هستند که حال آنها وخیم گزارش شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
منتظر عذرخواهی آقایان هستیم!
نظرات بینندگان