arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

پخش فیلم مخفیانه از جلسه غیرعلنی مجلس / نماینده ایذه: نمایندگان در حال بررسی هستند که چه کسی این فیلم را ضبط و منتشر کرده

هدایت الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، از جلسه غیر‌علنی امروز صبح نمایندگان خبر داد و گفت: نمایندگان پیش از آغاز جلسه علنی برای بررسی موضوع پیش آمده در گمرک برای محمد باسط درازهی نماینده سراوان جلسه غیرعلنی دارند. وی با بیان اینکه از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس فیلمی در فضای مجازی منتشر شده، افزود: نمایندگان در حال بررسی این هستند که چه کسی در صحن علنی این فیلم را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم مخفیانه از جلسه غیرعلنی؛ مجلس دوباره

نماینده ایذه دلیل برگزاری جلسه غیرعلنی پارلمان را تشریح کرد.

هدایت الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، از جلسه غیر‌علنی امروز صبح نمایندگان خبر داد و گفت: نمایندگان پیش از آغاز جلسه علنی برای بررسی موضوع پیش آمده در گمرک برای محمد باسط درازهی نماینده سراوان جلسه غیرعلنی دارند.

وی با بیان اینکه از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس فیلمی در فضای مجازی منتشر شده، افزود: نمایندگان در حال بررسی این هستند که چه کسی در صحن علنی این فیلم را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده است.

نماینده ایذه در مجلس با بیان اینکه قرار است نماینده سراون در این جلسه نکاتی را مطرح کند، اظهار داشت: مباحثی مطرح بود که گویا وی از توضیحات وزیر قانع شده و استیضاح منتفی است، اما ظاهرا می‌خواهد تصمیم‌گیری در این باره را به مجلس واگذار کند.

شب گذشته یک فیلم از جلسه غیرعلنی دیروز مجلس منتشر شد که در آن نماینده سراوان در حال سخنرانی در جلسه بود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان