arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

آموزش و پرورش: تجاوز جنسی در مدرسه «عالی شهر» بوشهر صحت ندارد / فرد متشاکی معلم نیست / اتفاق مورد ادعا هم در محیط مدرسه اتفاق نیفتاده

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای بیان کرد: در پی شایعه منتشرشده در برخی رسانه های مجازی مبنی بر تجاوز به یک دانش آموز در یکی از مدارس عالی شهر، تیم های بازرسی اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان بوشهر برای بررسی میدانی اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی آموزش و پرورش بوشهر اعلام کرد: مطلب پخش شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز جنسی به دانش آموزی در عالی شهر این شهرستان صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای بیان کرد: در پی شایعه منتشرشده در برخی رسانه های مجازی مبنی بر تجاوز به یک دانش آموز در یکی از مدارس عالی شهر، تیم های بازرسی اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان بوشهر برای بررسی میدانی اعزام شدند.
در این اطلاعیه آمده است: براساس بررسی ها فرد متشاکی معلم نبوده و از نیروی آموزش و پرورش نیست و رویداد مورد ادعا در محیط مدرسه اتفاق نیفتاده است.
براساس این اطلاعیه، با توجه به خدشه دار شدن حیثیت جامعه فرهنگیان شهرستان بوشهر نظر به انتشار پیام های دروغین توسط برخی افراد پرونده شکایت از منتشرکنندگان این خبر بزودی توسط آموزش و پرورش شهرستان و استان بوشهر تشکیل و مراجع قضایی ارسال می شود.
بتازگی شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به یک دانش آموز در مدرسه ای در شهر جدید عالی شهر از توابع شهرستان بوشهر منتشر شده است.

نظرات بینندگان