arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

سومین دانش‌آموز هم فوت کرد/ مدرسه غیردولتی"اسوه" زاهدان پلمب شد

آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: متاسفانه ساعت 4 صبح امروز سومین دانش‌آموز آسیب دیده در حادثه آتش سوزی دبستان "اسوه حسنه" زاهدان جان باخت.یکتا میرشکار، مونا خسروپرست، صبا عربی سه دانش‌آموز جان باخته در این حادثه هستند و حال مریم نوکندی دانش‌آموز آسیب دیده این حادثه هم چندان رضایت بخش نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

طبق اعلام آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان "یکتا میرشکار" سومین دانش‌آموز آسیب‌دیده آتش‌سوزی دبستانی در شهر زاهدان جان باخت.

علی مرادی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: متاسفانه ساعت 4 صبح امروز سومین دانش‌آموز آسیب دیده در حادثه آتش سوزی دبستان "اسوه حسنه" زاهدان جان باخت.

وی افزود: یکتا میرشکار، مونا خسروپرست، صبا عربی سه دانش‌آموز جان باخته در این حادثه هستند و حال مریم نوکندی دانش‌آموز آسیب دیده این حادثه هم چندان رضایت بخش نیست.

مرادی عنوان کرد: دبستان غیردولتی اسوه حسنه پلمب شد و دانش‌آموزان در هر مدرسه‌ای که خانواده‌ها تمایل داشتند ثبت‌نام خواهند شد با دستور دادستان مدیر مدرسه نیز بازداشت شده است.

طبق گفته‌های او علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند. این مدرسه در شهر زاهدان قرار داد و به دلیل اینکه بخشی از شهر گاز ندارد این مدرسه نیز گاز نداشت و از چراغ نفتی برای گرم کردن بچه‌ها استفاده می‌کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
حاکمیت باید تکلیف آموزش رایگان رو یک بار برای همیشه مشخص کنه. فقط با حرف و شعار مشکلات حل نمیشن.
وضعیت مدارس تاسف باره؛ تعداد دانش اموزان زیاد در کلاس ها؛ مدارس غیراستاندارد و گاها کپری و مخروبه؛ سرانه کم(پارسال هر دانش اموز در شهر پیرانشهر۲هزارتومان سرانه ریختن جاهای دیگه رو اطلاع ندارم)
تا از این دست اتفاقات تاسف برانگیز اتفاق نیافته کسی یادش نیست هر چند خیلی زیان های دیگه به کودکان وارد میشه که اصلا به چشم نمیاد. بابا والله هزینه برای اموزش و پرورش کودکان؛ لازمه و سرمایه گذاریه.
نظرات بینندگان