arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

شمخانی: همانگونه که با صدام مقابله کردیم با ترامپ نیز مقابله می‌کتیم و بینی او را به خاک می‌مالیم

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: صدام که مدعی بود در یک‌هفته خوزستان را می‌گیرد تحلیلش غلط بود و امروز می‌بینیم که ایران پابرجاست و برای حفظ قبر صدام نگهبان گذاشتند.همانگونه که با صدام مقابله کردیم با ترامپ نیز مقابله خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترامپ نیز مانند صدام شکست سختی خواهد خورد و بینی او به خاک مالیده خواهد شد.

دریابان علی شمخانی ظهر امروز در یادواره شهدای صنعت نفت در اهواز اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها و یادآوری‌های شهدا علاوه بر‌اینکه یاد شهدا را زنده نگه می‌دارد این درس را برای ما دارد که به شعارها و سخنان خود پایبند باشیم.

وی افزود: صدام ادعا کرده بود ظرف یک هفته خوزستان را می‌گیرد چرا که معتقد بود به دلیل انقلاب اسلامی ساختار ارتش به هم ریخته و مردم در نوار مرزی نیز اکثرا عرب هستند و از او استقبال می‌کنند اما همین بچه‌های آبادان و خرمشهر و آیت‌الله جمیع و نیروهای نفت مقابل او ایستادند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: این سئوال مطرح است که چرا شهدا درست تشخیص دادند و خودشان نیز با خون خود پای تشخیص خود ایستادند. صدام که مدعی بود در یک‌هفته خوزستان را می‌گیرد تحلیلش غلط بود و امروز می‌بینیم که ایران پابرجاست و برای حفظ قبر صدام نگهبان گذاشتند.

وی تأکید کرد: همانگونه که با صدام مقابله کردیم با ترامپ نیز مقابله خواهیم کرد و همانگونه که صدام بر خلاف تحلیلش شکست خورد ترامپ نیز شکست سختی خواهد خورد و بینی او به خاک مالیده خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان