arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

نقش مهم پلیس در جمع‌آ‌وری و ایجاد ظرفیت نگهداری 2 هزار معتاد متجاهر

محسنی بندپی با بیان اینکه فعالیت در هر نهادی حساسیت، ویژگی‌ها و سختی دارد تصریح کرد: سختی فعالیت نیروی انتظامی بر مزیت‌هایش برای فعالان عرصه نظم و امنیت بیشتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انوشیروان محسنی بند‌پی استاندار تهران در نشست مشترک با فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ، اظهار داشت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران، نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

محسنی بندپی با بیان اینکه فعالیت در هر نهادی حساسیت، ویژگی‌ها و سختی دارد تصریح کرد: سختی فعالیت نیروی انتظامی بر مزیت‌هایش برای فعالان عرصه نظم و امنیت بیشتر است.

استاندار تهران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در شرایط سخت برف و یخبندان و شب و روز و در زمان‌های وقوع بحران در داخل و بیرون شهر تاکید کرد: در هر بحرانی حتی پیش از حضور دستگاه‌های امدادی این نیروهای انتظامی است که حضوری قوی و اثرگذار دارند.

محسنی بندپی ادامه داد: در هر جامعه‌ای اگر امنیت، نظم، انضباط و آرامش فراهم شود سایر آحاد جامعه نیز نقش خود را به درستی ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: ویژگی اخلاق مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری هم تاکید شده است و ایشان بر این اصل تاکید دارند که مردم ولی نعمت ما هستند و باید به گونه‌ای با مردم رفتار شود که احساس سختی به آنها نرسد.

محسنی بندپی، نقش نیروی انتظامی را در تامین امنیت و آرامش مردم به ویژه در شرایط خاص از جمله مشکلات و فشارهای اقتصادی مهم دانست و گفت: ابعاد مختلف پلیس از راهنمایی و رانندگی تا پلیس فتا، پیشگیری و امنیت نشان دهنده وظیفه مهم، حساس و خطیر این قشر از زحمتکشان جامعه است.

استاندار تهران رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و کودکان کار و خیابان و ساماندهی آنها را یکی از انتظارات دولت دانست و افزود: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق‌پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

بندپی اظهار داشت: خوشبختانه، روش مدبرانه، خلاقانه و بهره مندی از نیروهای متخصص در نیروی انتظامی، شرایط ایمن و خوبی را در شهر تهران فراهم کرده است و هر اقدام خوب و مثبت در شهر تهران برای کشور الگوست و حتی عملکرد منفی در استان تهران می تواند در کل کشور اثرگذار باشد.

منبع:فارس

نظرات بینندگان