arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

رأی مثبت شورای شهر به تحقیق و تفحص از همشهری

نژاد بهرام با بیان اینکه عدم همکاری و عدم شفافیت دو مشکل در زمان تحقیق و تفحص از موسسه همشهری بود گفت: چرا مسئولان شهرداری اظهار نظری در مورد همشهری نکردند و برای من جای تأسف است که مسئولان فعلی صحبت و یا دفاعی نمی‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

اعضای شورای شهر تهران پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به بیان نکته نظر ات خود پرداختند و محمود میرلوحی با بیان اینکه ما در جلسات متعدد شنیده بودیم که ساختمان‌های همشهری و یا حتی میز و صندلی آن را در زمان انتخابات به دیگران داده بودند، گفت: چرا در این گزارش اشاره‌ای به فعالیت‌های همشهری در زمان انتخابات نشد؟

در ادامه الهام فخاری نیز با بیان این که این اولین تحقیق و تفحص در شوراهای شهر کشور است، تصریح کرد: این گزارش مفصل است که چکیده‌ای از آن در صحن شورا قرائت شد و لازم است که پیگیری‌های بعدی نیز انجام شود و خارج از نوبت مورد پیگیری قضایی قرار گیرد.

در ادامه نژاد بهرام نیز با بیان این که کمبود کاغذ در موسسه همشهری تبدیل به یک بحران شده است گفت: موسسه همشهری که قبلا سودده بوده حالا تبدیل به یک موسسه زیان ده شده و باید این مساله بررسی شود و کارکنان نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه عدم همکاری و عدم شفافیت دو مشکل در زمان تحقیق و تفحص از موسسه همشهری بود گفت: چرا مسئولان شهرداری اظهار نظری در مورد همشهری نکردند وبرای من جای تأسف است که مسئولان فعلی صحبت و یا دفاعی نمی‌کنند.

در این حین محسن هاشمی گفت: این ها می‌ترسند که از مدیران قبلی حرف بزنند.

رییس شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری تا امروز محرمانه بوده و از امروز مهر محرمانه آن برداشته می‌شود و مورد انتشار همگانی قرار می‌گیرد، گفت: باید کلیات این تحقیق و تفحص به رأی گذاشته شود تا بتوانیم در مورد اقدامات بعدی آن که یا تذکر به شهردار و یا پیگیری قضایی است، اقدام کنیم.

در ادامه کلیات متن تحقیق و تفحص از موسسه همشهری مورد رأی گیری قرارگرفت و همه اعضای شورا بدون هیچ رأی مخالفی به کلیات تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان