arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۷

غول فناوری چین رکورد زد / تحریم ها از پس هواوی برنیامدند

هواوی به عنوان یکی از سرشناس ترین غول های فناوری چین موفق شد رکورد بزند، چرا که هواوی در سال جاری میلادی بیش از 200 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش رسانده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواوی به عنوان یکی از سرشناس ترین غول های فناوری چین موفق شد رکورد بزند، چرا که هواوی در سال جاری میلادی بیش از 200 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش رسانده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بار مهم این فروش بر دوش p20  و Honor 10 است که از بقیه گوشی های هواوی پر اقبال تر بوده اند.

این سازنده تلفن همراه سرشناس چینی اعلام کرد که از موفقیت خود در تولید گوشی های با کیفیتی مثل  P20، Honor 10 و Mate 20 بسیار خرسند است.

بر اساس آمار و ارقام، نرخ محموله های گوشی هوشمند هواوی در سال 2010 از 3 میلیون دستگاه بیشتر شده است. سال گذشته، هواوی اعلام کرد که 153 میلیون گوشی هوشمند فروخته است. این شرکت در سه ماهه دوم سال 2018 اپل را به عنوان بزرگترین فروشنده تلفن در جهان مبهوت کرده است.

هواوی در بیانیه ای اعلام کرد: "در بازار بین المللی گوشی های هوشمند، هواوی به عضو مهمی در رتبه بندی میان 3 بازیکن برتر حوزه تلفنهای همراه تبدیل شده است.

جالب است بدانید هواوی این موفقیت را در شرایطی ثبت کرده که با چالش هایی  در جامعه بین الملل و به خصوص با ایالات متحده مواجه است. در ماه فوریه، مقامات اطلاعاتی ایالات متحده به  شهروندان آمریکا توصیه کردند که محصولات هواوی را با این پیشفرض بخرند که استفاده آنها می تواند مساوی با جاسوسی برای دولت چین باشد. در ماه ژانویه، AT & T از قرارداد فروش Mate 10 Pro خارج شد.

با این حال، هواوی  همچنان در بازارهایی مانند چین و اروپا محبوب است. به گفته این شرکت، بیش از نیم میلیارد نفر در بیش از 170 کشور از گوشی های هواوی استفاده می کنند.

در ماه اوت، این شرکت پیش بینی میزان صادرات خود را در سال 2018 را از 180 میلیون تا 200 میلیون افزایش داده و گفته است که قصد دارد تا پایان سال 2019 بزرگترین فروشنده تلفن همراه در جهان شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
شیائومی رو بیشتر می پسندم، چه درطراحی وچه در زمینه ی سخت افزاری
نظرات بینندگان