arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۷

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد

در این حادثه یک دستگاه اتوبوسی که برای جابه‌جایی دانشجویان در دانشگاه علوم تحقیقات فعال بوده، وارد فضای سبز و واژگون شده بود. بخشی از این اتوبوس کاملا در زمین فرو رفته بود که با کمک آتش نشانها از زمین خارج شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات را تشریح کرد.

 سید جلال ملکی در خصوص وضعیت حادثه اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات بیان کرد: صبح امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد و در کمتر از سه دقیقه، ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و چندین دستگاه جرثقیل نیز در محل حاضر شدند. همچنین عوامل اورژانس و سایر عوامل امدادی نیز به محل اعزام شدند.

به گفته وی، در این حادثه یک دستگاه اتوبوسی که برای جابه‌جایی دانشجویان در دانشگاه علوم تحقیقات فعال بوده، وارد فضای سبز و واژگون شده بود. بخشی از این اتوبوس کاملا در زمین فرو رفته بود که با کمک آتش نشانها از زمین خارج شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فردی داخل اتوبوس نیست، اما آتش نشان‌ها قطعات اتوبوس را برش می‌دهند تا بتوانند اتوبوسی را که داخل زمین فرو رفته را خارج کنند. احتمال این که افرادی از اتوبوس به بیرون پرت شده باشند وجود دارد که در حال حاضر در حال جستجوی این افراد هستند، اما کماکان عملیات جستجو و جابه جایی اتوبوس ادامه دارد.

ملکی افزود: علت این حادثه بعد از اتمام عملیات آتش نشانی اعلام می‌شود این در حالیست که پلیس راهور نیز بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد.

 ایسنا

نظرات بینندگان