arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

همه چیز درباره آنر وی 20

شاید برای شما هم سوال باشد  که محصول قدرتمند و محبوب آنر موسوم به آنر وی 20 چه ویژگی هایی دارد. پاسخ شما اینجا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همه چیز درباره آنر وی 20

 

شاید برای شما هم سوال باشد  که محصول قدرتمند و محبوب آنر موسوم به آنر وی 20 چه ویژگی هایی دارد. پاسخ شما اینجا است.

حسگر قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی و سنسور ToF سه بعدی تنها بخشی از ویژگی آنر وی ۲۰ است.

کمپانی آنر چندی پیش و تنها ساعاتی قبل از معرفی گلکسی A8s به صورت مختصر وی ۲۰ را به نمایش درآورد اما امروز رسما از آن پرده برداری کرد

این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن 1080pو نسبت تصویر ۱۹.۲۵:۹ بهره می برد که در سمت چپ بخش بالایی آن حفره ای تعبیه شده تا میزبان دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی باشد. زیر این نمایشگر چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

پنل پشتی آنر وی ۲۰ به صورت گرادیان طراحی شده و رنگ آن بسته به زاویه دید کاربر تا حدودی تغییر خواهد کرد. در کنار این جلوه ظاهری سنسور 48 مگاپیکسلی و 1/2اینچی IMX586 سونی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرو خودنمایی می کند که با ترکیب ۴ پیکسل مختلف حتی در محیط های با نور کم نیز تصویر فوق العاده با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی را تولید خواهد کرد.

در کنار این دوربین حسگر ToF سه بعدی قرار دارد که امکان شناسایی بهتر محیط اطراف را برای کاربردهای واقعیت افزوده در بازی های ویدیویی و اپلیکیشن‌ها فراهم خواهد کرد.

این گوشی با جدیدترین نسخه از رابط کاربری EMUI از راه رسیده و تمام قابلیت های آن نظیر تصویربرداری با کیفیت در شب به لطف AIS، پردازش گرافیکی بهتر با GPU Turbo 2.0 و بهینه سازی سرعت دانلود از طریق Link Turbo را به همراه خواهد آورد. همچنین با اتصال آنر وی ۲۰ به مانیتور، کیبورد و موس می توان از به عنوان کامپیوتر بهره برد.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از طریق فناوری سوپر شارژ ۴.۵ واتی هواوی طی ۳۰ دقیقه تا ۵۵ درصد و در عرض یک و نیم ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد.

پرچمدار جدید آنر از دو روز دیگر و در رنگ های قرمز، آبی و مشکی به دست کاربران چینی می رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های مختلف این دستگاه در چین به شرح زیر است اما هنگام عرضه در بازارهای بین المللی طی ماه آینده ۲۰ درصد بیشتر خواهد بود:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۱۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۸۰ دلار

منبع:دیجیاتو

نظرات بینندگان