arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۷

سردار نقدی: در فتنه ۸۸ عده‌ای می‌خواستند خلاف جهت انقلاب حرکت کنند / در تحریم‌ها عوامل داخلی، به دشمن آنتن دادند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه و توطئه تیغ دو لبه است که یک لبه آن کشور‌های استکباری و جنگ روانی و لبه دیگر آن نفوذی‌ها و عناصر داخلی هستند. نقدی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای می‌خواستند خلاف جهت انقلاب اسلامی حرکت کنند و در مسیری غیر از مسیر ولایت فقیه قرار گرفتند، اما مردم بسیار زود بصیرت نشان دادند و راه اصلی را انتخاب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه و توطئه تیغ دو لبه است که یک لبه آن کشور‌های استکباری و جنگ روانی و لبه دیگر آن نفوذی‌ها و عناصر داخلی هستند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در نطنز، اظهار کرد: فتنه، آشوب و توطئه یک شمشیر دو لبه است که یک لبه آن دشمنان و کشور‌های استکباری و رسانه‌ها و لبه دیگر آن نفوذی‌ها و عناصر داخلی هستند.

وی افزود: در لبه نخست که دشمن و استکبار و رسانه‌ها هستند، دشمنان انقلاب در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، با ۲۷۵ کانال رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان، تولید بیش از ۲۰۰ فیلم داستانی و سینمایی علیه ایران و همچنین چاپ کتاب‌های متفاوت علیه انقلاب ایران اقدام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تمام این حرکت‌ها، شایعه‌پراکنی‌ها و دروغگویی‌ها علیه ایران و انقلاب اسلامی هیچ اثری نداشته و حضور پرشور جوانان ایرانی در مراسم عاشورا و اربعین نمونه بارز آن است.

وی تصریح کرد: موضوعی که برای تحریم‌ها رخ داد این بود که عده‌ای عوامل خودباخته داخلی، موضوع اقتصاد مقاومتی را فراموش کردند و به دشمن آنتن دادند، اما غافل بودند که این‌ها آزمایش‌های بزرگی برای آن‌ها است.

نقدی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای می‌خواستند خلاف جهت انقلاب اسلامی حرکت کنند و در مسیری غیر از مسیر ولایت فقیه قرار گرفتند، اما مردم بسیار زود بصیرت نشان دادند و راه اصلی را انتخاب کردند.

وی گفت: رییس جمهور وقت آمریکا آن روز اعلام کرد هرکسی رو در روی ایران بایستد از وی حمایت می‌کند و قصد داشتند که با تشکیل ناتوی عربی، ارتشی را ایجاد کنند که روبروی ایران بایستند که بین خودشان دعوا شد و قطر رو به ایران آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه افزود: هیچ بن بستی برای ایران و انقلاب اسلامی نیست و در آستانه جشن ۴۰ سالگی هستیم و همیشه سربلند و پیروز می‌مانیم.

نظرات بینندگان