arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۷
در آغاز معاملات صرافی‌ها؛

مدیریت بانک مرکزی، دلار را به کانال ۱۰هزارتومان بازگرداند؛ ناامیدی سفته بازان برای افزایش نرخ

معاملات امروز شنبه ۸ دیماه بازار ارز با حرکت دلار در نیمه کانال ده هزار تومانی آغاز شد و فعالان بازار بر این باور هستند که سفته‌بازان باز هم ناامید شده‌ و انتظار افزایش نرخ ندارند.در دقایق آغازین معاملات امروز شنبه هشتم دی ماه، نرخ دلار با بازگشت به کانال ده هزار تومانی، بار دیگر نشان داد که مدیریت بانک مرکزی، دامنه نوسان نرخ دلار را همچنان در کانال ده تا دوازده هزار تومانی محدود کرده و اجازه تغییر آن را نمی‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاملات امروز شنبه ۸ دیماه بازار ارز با حرکت دلار در نیمه کانال ده هزار تومانی آغاز شد و فعالان بازار بر این باور هستند که سفته‌بازان باز هم ناامید شده‌ و انتظار افزایش نرخ ندارند.

در دقایق آغازین معاملات امروز شنبه هشتم دی ماه، نرخ دلار با بازگشت به کانال ده هزار تومانی، بار دیگر نشان داد که مدیریت بانک مرکزی، دامنه نوسان نرخ دلار را همچنان در کانال ده تا دوازده هزار تومانی محدود کرده و اجازه تغییر آن را نمی‌دهد.

روزهای میانی هفته گذشته، نرخ دلار تا مرز ورود به کانال دوازده هزار تومان هم بالا رفت و در بازار آزاد نرخ از سوی برخی دلالان، اندکی بالای ۱۲ هزار تومان هم معامله شد، اما با ورود موثر بانک مرکزی، روز پنجشنبه مجدد یک کانال پایین آمد و امروز شنبه، باز هم به کانال ده هزار تومانی بازگشت.

امروز آنگونه که تابلوهای صرافی ها از جمله صرافی ملی مشخص کرده اند، نرخ هر دلار آمریکا برای خرید ده هزار و ۲۰۰ تومان و برای فروش ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان است، ضمن اینکه هر یورو برای خرید ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و برای فروش ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بینوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
دلارداشت واردکانال ۹۰۰۰ تومان میشداین بانک مرکزی بودکه جلویش راگرفت
نظرات بینندگان