arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۷

اعترافات جالب موسس اسنپ / از محدودیت تماشای تلویزیون در کودکی تا نظم عجیب خانه در بزرگسالی

ایوان اشپیگل موسس جوان و سرشناس اسنپ، در مصاحبه ای جالب اظهار کرده از کودکی مقرراتی سخت در خانه آنها حاکم بوده و هم اکنون نیز فردی منظم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایوان اشپیگل موسس جوان و سرشناس اسنپ، در مصاحبه ای جالب اظهار کرده از کودکی مقرراتی سخت در خانه آنها حاکم بوده و هم اکنون نیز فردی منظم است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اشپیگل و همسرش میراندا کر؛ چهره شناخته شده دنیای مد یک فرزند مشترک دارد و البته فرزندی 7 ساله هم دارند که حاصل ازدواج میراندا کر و اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی تبار هالیوود است. این کودک هم اکنون با اشپیگل و مادرش زندگی می کند و به گفته اشپیگل با قوانین خانواده جدید کنار آمده است.

ایوان اشپیگل، مدیر اجرایی و موسس اسنپ در این خصوص می گوید: " این نخستین بار است اعتراف می کنم اما من در دوران کودکی حتی حق نداشتم تنها تلویزیون تماشا کنم. بلکه مجبور بودم در ساعاتی مشخص و تحت نظارت والدینم پای تلویزیون بنشینم."

او توضیح داده که در سنین رشد به طور کلی حق تماشای تلویزیون را نداشته است.  البته نکته جالب این است که او از این ماجراها به نیکی یاد می کند و می گوید: "واقعا فکر می کنم که این محدودیت ها ارزشمند بود و باعث شد که من زمان زیادی را صرف کنم تا چیزهایی بسازم، مطالعه کنم و خلاق تر باشم."

اما این سختگیری ها در نسل بعدی خانواده اشپیگل نیز جاری است. هم اکنون پسرخوانده هفت ساله اشپیگل حق ندارد بیشتر از روزی یک ساعت و نیم از زمان خود را صرف تماشای مانیتور یا صفحه نمایش گوشی خود کند. اشپیگل می گوید نسبت به رفتار والدینش بسیار آسان گیر تر است چرا که والدین او یک سیاست بدون تلویزیون را اجرا می کرند و این سیاست تا پس از دوران نوجوانی وی ادامه داشته است.

نکته جالب این است که اشپیگل در شرایطی این محدودیت ها را اجرا می کند که خود در حال حاضر روزانه 186 میلیون کاربر فعال دارد. البته او از این موضوع دفاع می کند و می گوید گفتگو و چت کردن در اسنپ به تماشای تلویزیون ارجحیت دارد.

او به والدین توصیه کرده که هر چه سریعتر نرخ وابستگی فرزندان خود به تلویزیون را کاهش دهند.

 

 

نظرات بینندگان