arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۸۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

بعیدی‌نژاد: تمامی یمنی‌ها نیازمند کمک‌های انسانی‌ هستند

حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توییتر خود با اشاره به گزارش کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درباره فاجعه انسانی در یمن نوشت: بر اساس این گزارش ۲۲/۲ میلیون نفر نیازمند کمک‌های انسانی، ۱۵/۷ میلیون نفر محروم از دسترسی به آب آشامیدنی سالم و سیستم فاضلاب، ۷/۸ میلیون نفر مشکل دسترسی به غذا، ۴/۸میلیون نفر محروم از دسترسی به بهداشت اولیه، ۲/۹ میلیون کودک و زن دچار سوءتغذیه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سفیر ایران در لندن با توجه به گزارش کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درباره فاجعه انسانی در یمن گفت: 22 میلیون یمنی نیازمند کمک‌های انسانی هستند.

به گزارش ایسنا، حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توییتر خود با اشاره به گزارش کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درباره فاجعه انسانی در یمن نوشت: بر اساس این گزارش ۲۲/۲ میلیون نفر نیازمند کمک‌های انسانی، ۱۵/۷ میلیون نفر محروم از دسترسی به آب آشامیدنی سالم و سیستم فاضلاب، ۷/۸ میلیون نفر مشکل دسترسی به غذا، ۴/۸میلیون نفر محروم از دسترسی به بهداشت اولیه، ۲/۹ میلیون کودک و زن دچار سوءتغذیه هستند.

هم‌چنین اخیرا گزارشی روزنامه نیویورک تایمز درباره فاجعه انسانی در یمن و شرایط جنگ در این کشور منتشر کرد که خشم وسیعی را در میان محققان و رسانه‌ها درباره همراهی و سکوت آمریکا و اروپا با ائتلاف سعودی در به کارگیری مزدوران شورشی ناقض حقوق بشر دارفور به ویژه کودکان در جنگ یمن را به وجود آورد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
ولی خود ایرانی ها نه.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
اینجور پس تمام مردم ایران محتاجتر ترند
نظرات بینندگان