arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۹۲۰
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

واکنش رحیم‌پور ازغدی به سخنان حسام الدین آشنا درباره «کربلای ۴»: برخی در عصر جهاد، مشغول زندگی‌شان بودند و امروز بر گردن مردم سوارند / پاسخ آشنا: عذر خواهی می‌کنم که بدون اجازه شما در عملیات کربلای ۴ شرکت داشتم / امیدوارم جوانانی را که دور خود جمع می‌کنید روزی ضد انقلاب نشوند / فعلا پشتتان گرم است، اما مسئول تندروی‌های آتی آن جوانان هستید + جوابیه رحیم پور ازغدی

حسن رحیم پور ازغدی در واکنش به سخنان حسام الدین درباره «کربلای ۴» گفت که «به جای طلبکار شدن بدهکار‌ها باید امروز روح پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری را در کسانی که در عصر جهاد، مشغول زندگی‌شان بودند و امروز بر گردن مردم سوارند، به وجود آورد.» آشنا هم در پاسخ به این اظهارات نوشت: از جنابعالی عذر خواهی می‌کنم که بدون اطلاع، استجازه و هماهنگی با جنابعالی در عملیات کربلای چهار و ... شرکت داشتم. امیدوارم جوانانی را که به اسم اسلام و انقلاب دور خود جمع می‌کنید روزی ضد انقلاب و ضد امنیت و ضد دولت نشوند. بحمدلله فعلا پشتتان گرم است، اما شما مسئول تندروی‌های آتی آن جوانان هستید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش رحیم‌پور ازغدی به سخنان حسام الدین آشنا درباره «کربلای ۴»: برخی در عصر جهاد، مشغول زندگی‌شان بودند و امروز بر گردن مردم سوارند / پاسخ آشنا: عذر خواهی می‌کنم که بدون اجازه شما در عملیات کربلای ۴ شرکت داشتم / امیدوارم جوانانی را که دور خود جمع می‌کنید روزی ضد انقلاب نشوند / فعلا پشتتان گرم است، اما مسئول تندروی‌های آتی آن جوانان هستید

حسن رحیم پور ازغدی در نشستی با موضوع «فقه و علوم اجتماعی» در حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران حضور یافت.

به گزارش «انتخاب»، یکی از حاضران در جلسه از رحیم پور اغدی پرسید: «این روزها سالگرد عملیات کربلای ۴ و شهادت غریبانه غواص‌ها است. رسانه‌های بیگانه و چند نفر از دولتی‌ها مثل آقای آشنا و… به گونه‌ای جوسازی کرده‌اند که گویا هزاران شهید داده‌ایم و دکتر محسن رضایی آن را حرکتی انحرافی دانسته است. حال آنکه اساساً خود این آدم‌ها زمان کربلای ۴ در خانه‌ها نشسته بودند. این تیپ افراد برخلاف رزمنده‌ها و شهدای دانشگاه امام صادق (ع)، از آن امام صادقی‌هایی بودند که در آن زمان جبهه نمی‌رفتند، بعدها هم یک روز معمم بودند و یک روز عمامه‌ها را برمی‌دارند، روزی در وزارت اطلاعات بودند و روزی با خارج نشین‌های معاند هم‌صدایی می‌کنند. به نظر می‌رسد این حرف‌ها نشاندن بدهکار به جای طلبکار است. نمونه‌های دیگری هم مثل مسئول پیشین سازمان سینمایی وزارت ارشاد، از همین جبهه ندیده‌ها بودند که جزئی از مسئولین شدند.

رحیم پور ازغدی هم در پاسخ به او گفت: «آقای رضایی که منظور خود را توضیح داد و اما توقف کربلای ۴، نتیجه خیانت منافقین و ماهواره‌های آمریکا و… بود. در کربلای ۴ من از نزدیک شاهد ماجرا بودم.

در کنار غواص‌ها از جاده شهید صبوری در جبهه جزیره بوارین مجروح شدم. برادرم و بیش از ده نفر از دوستان صمیمی بنده که همه غواص بودند و همان شب شهید ومفقود شدند، اولاً تقریباً هیچیک در فکر بازگشت و در انتظار پیروزی حتمی نبودند.

اخوی من، حمید که تنها ۱۸ سالش بود، هنگام وداع کنار آب با لباس غواصی با آرامش و یقین به من گفت که این محور، فوق‌العاده سخت است و ما حتماً شهید می‌شویم ولی خط را انشاالله می‌شکنیم.

ثانیاً این گفتگو ساعت‌ها قبل از شروع عملیات و کشف لو رفتن آن بود. هنوز صبح نشده این دسته غواص شهید شدند و پیکرشان سال‌ها بعد برگشت. من در بیمارستان بودم و به یاد می‌آورم زیرپیراهن را که درآوردم، پوست بدن من از شانه تا کمر، جدا شد.

البته دوباره از بیمارستان به خط برگشتم. چند روز بعد که حال بنده خراب و در بیمارستان بستری شده‌بودم از آقای قالیباف که فرمانده لشکر بود_ و برادر خود ایشان هم غواص کربلای ۴، شهید و مفقود شده بود_ پرسیدم خبر شهادت اخوی‌ام را به پدرومادر بدهم یا خیر؟ ایشان گفتند نه، صبر می‌کنیم. احتمالاً در بوارین عملیات داریم ومعلوم می‌شود که چه کسانی شهید و چه کسانی مفقود شده‌اند. ضمناً تعداد شهدا چند صد نفر بود نه چند هزار نفر.

همانطور که این دوستمان گفتند به جای طلبکار شدن بدهکارها باید امروز روح پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری را در کسانی که در عصر جهاد، مشغول زندگی‌شان بودند و امروز بر گردن مردم سوارند، به وجود آورد.

بنده توفیق شرکت در هفت هشت عملیات به عنوان طلبه‌ی رزمنده داشته‌ام و در هیچ عملیاتی قبل از درگیری، اطمینان به پیروزی نداشتیم و برادرها بیشتر احتمال شهادت خود را می‌دادند.»

در واکنش به این اظهارات ازغدی، حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که مورد خطاب رحیم پور ازغدی قرار گرفته بود، نوشت:

جناب رحیم پور ازغدی
سلام بر شما
از جنابعالی عذر خواهی می‌کنم که بدون اطلاع، استجازه و هماهنگی با جنابعالی در عملیات کربلای چهار و ... شرکت داشتم.
از شما نمی‌خواهم که بابت سخنان و ارزیابی‌های ناشایستتان عذرخواهی یا توبه کنید.
فقط امیدوارم جوانانی را که به اسم اسلام و انقلاب دور خود جمع می‌کنید روزی ضد آخوند و ضد انقلاب و ضد امنیت و ضد دولت نشوند.
بحمدلله فعلا پشتتان گرم است اما شما مسئول تندروی‌های آتی آن جوانان هستید.

جوابیه رحیم پور ازغدی

دفتر حسن رحیم پور ازغدی نسبت به توییت روز گذشته حسام الدین آشنا خطاب به او، جوابیه ای صادر کرده است.

در جوابیه موسسه طرح فردا آمده است:

با آنکه بارها گفته شده استاد رحیم پور هیچ صفحه ای در توئیتر ندارند برای چندمین بار شخصی بنام آشنا که ظاهراً از عوامل دفتر آقای روحانی است با نقل قولهای دروغ از استاد رحیم پور، برای جلب توجه و جنجال در فضای مجازی، بکمک رسانه های دولتی، مشغول انجام وظیفه است. رسانه های وابسته، مکرراً خود از قول استاد رحیم پور خبر سازی ونقل قول توام با جعل وتحریف کرده وسپس چندنفر ازقبیل این شخص، خود بعنوان پاسخ، به تهمت وتوهین میپردازند. اینبار بخشی از سخنان یکی از دانشجویان را آن هم بشکلی ناقص وتحریف شده، به استاد نسبت داده وبه این بهانه در خبر آن لاین و آفتاب نیوز و ایران و انتخاب و فراروروزنامه های شرق و اعتماد و.... لجن پراکنی کرده اند. این باند رسانه ای در اخبارسخنرانی استاد در قم و … نیزبنحو سازماندهی شده، جعل و تحریف کردند.

اگر جعل خبرها ی زنجیره ای از سوی این اشخاص و رسانه ها، تکرار شود از آنان شکایت خواهدشد. متن صحیح خبر نشست "فقه و علوم اجتماعی" متعاقباً ضمیمه میشود.

موسسه طرح فردا

استاد حسن رحیم پور در نشستی با موضوع «فقه و علوم اجتماعی» در حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران مورد این پرسش قرار گرفت که:

این روزها سالگرد عملیات کربلای۴ و شهادت غریبانه غواصها است. رسانه‌های بیگانه و چند نفر از دولتی‌ها مثل آقای آشنا و… به گونه‌ای جوسازی کرده‌اند که گویا هزاران شهید داده‌ایم و دکتر محسن رضایی آن را حرکتی انحرافی دانسته است. حال آنکه اساساً خود این آدم‌ها زمان کربلای ۴ در خانه‌ها نشسته بودند. این تیپ افراد برخلاف رزمنده‌ها و شهدای دانشگاه امام صادق (ع)، از آن امام صادقی‌هایی بودند که در آن زمان جبهه نمی‌رفتند، بعدها هم یک روز معمم بودند و یک روز عمامه‌ها را برمی‌دارند، روزی در وزارت اطلاعات بودند و روزی با خارج نشین‌های معاند هم‌صدایی می‌کنند. به نظر می‌رسد این حرف‌ها نشاندن بدهکار به جای طلبکار است. نمونه‌های دیگری هم مثل مسئول پیشین سازمان سینمایی وزارت ارشاد، از همین جبهه ندیده‌ها بودند که جزئی از مسئولین شدند.

 

آقای رحیم پور درپاسخ این دانشجو اشاره کرد آقای رضایی که منظور خود را توضیح داد و اما توقف کربلای ۴، نتیجه خیانت منافقین و ماهواره‌های آمریکا و… بود. در کربلای ۴ من از نزدیک شاهد ماجرا بودم. در کنار غواص‌ها از جاده شهید صبوری در جبهه جزیره بوارین مجروح شدم. برادرم و بیش از ده نفر از دوستان صمیمی بنده که همه غواص بودند و همان شب شهید ومفقود شدند، اولاً تقریباً هیچیک در فکر بازگشت و در انتظار پیروزی حتمی نبودند. اخوی من، حمید که تنها ۱۸ سالش بود، هنگام وداع کنار آب با لباس غواصی با آرامش و یقین به من گفت که این محور، فوق‌العاده سخت است و ما حتماً شهید می‌شویم ولی خط را انشاالله می‌شکنیم. ثانیاً این گفتگو ساعت‌ها قبل از شروع عملیات و کشف لو رفتن آن بود. هنوز صبح نشده این دسته غواص شهید شدند و پیکرشان سال‌ها بعد برگشت. من در بیمارستان بودم و به یاد می‌آورم زیرپیراهن را که درآوردم، پوست بدن من از شانه تا کمر، جدا شد. البته دوباره از بیمارستان به خط برگشتم. چند روز بعد که حال بنده خراب و در بیمارستان بستری شده‌بودم از آقای قالیباف که فرمانده لشکر بود_ و برادر خود ایشان هم غواص کربلای ۴، شهید و مفقود شده بود_ پرسیدم خبر شهادت اخوی‌ام را به پدرومادر بدهم یا خیر؟ ایشان گفتند نه، صبر می‌کنیم. احتمالاً در بوارین عملیات داریم ومعلوم می‌شود که چه کسانی شهید و چه کسانی مفقود شده‌اند. ضمناً تعداد شهدا چند صد نفر بود نه چند هزار نفر.

همانطور که این دوستمان گفتند به جای طلبکار شدن بدهکارها باید امروز روح پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری را در کسانی که در عصر جهاد، مشغول زندگی‌شان بودند و امروز بر گردن مردم سوارند، به وجود آورد.

بنده توفیق شرکت در هفت هشت عملیات به عنوان طلبه‌ی رزمنده داشته‌ام و در هیچ عملیاتی قبل از درگیری، اطمینان به پیروزی نداشتیم و برادرها بیشتر احتمال شهادت خود را می‌دادند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
67
62
جناب اشنا اگر در اینهمه عملیات شرکت داشتند یه عکس یا یک ترکش نشان بدهند
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
اوکی..پس به ترکشه!
پس به عکس با سنگره!
پس به...
این ادبیات که "به ریش نیست،به ریشه هست"
زمان زیادی هست که وارد فرهنگ عامه مردم شده...و اثبات این جمله رو هم در اختلاس های اخیر ملت دیدند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
من خودم جانباز۶۵ درصدم. ولی مگه فقط ترکش نشونه جبهه رفتنه؟
مگه محسن رضایی که کل ۸سال دفاع مقدس فرمانده سپاه بودن و امثال پور ازغدی در بدنشان ترکش دارن؟
ای چه استدلال غلطیه؟
خلیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
تو از کجا ترکش خورده ای که زبانت دراز شده است .اشنا راست گفته طالبان ایرانی و داعش ایرانی محصول تفکرات امثال ازغدی ها هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خوب مردم را درگیر جنگی کردیذ که چند سال پیش بوده و خوب انحراف فکری ایجاد می کنید و جوابگوی فقر و بیکاری و فساد و ...نیستید روش خوبیه
بی خبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
سلام این روش اصلاح طلبان و دولت فعلی است همانطور که در انتخابات گفتند آنها اگر بیایند پیاده روها را دیوار می کشند اینان همان افراد هستند یادشان رفته ریاست خاتمی و الان هم 5 سال ریاست روحانی بدختی پشت بدبختی . یادشان رفته برخوردهای چکشی در دوران باصطلاح اصلاح طلبان رخ داده ولی بنام مثلا تندروها نوشته شده بیشترین خیانتها در دوران ایشان اتفاق افتاد ، مهاجرانی ، کدیور ایشان رفقای آقای آشنا هستند حال اگر هم جبهه رفته خود با تصمیم خود رفته نه با زور و نمی تواند طلبکار باشد .
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
54
68
اشکال این است که وقتی شما در هفت عملیات توفیق حضور داشته باشید و اخوی گرامی‌تان هم در این جریان شهید شده باشند دیگر هر رطب و یابسی که بافتید و با لحن طلبکارانه مدعی شدید را باید به زور توی گوش ما فرو کنید و اوقاتمان را تلخ کنید. ما باید به خاطر آن عملیات‌ها تمام عمرمان قیافه و فکر و بیان شما را که تحمل کنیم تا طلبکاری باستانی شما را برآورده کنیم. ما گناهکاریم که کسانی را که شما دوست دارید انتخاب نمی کنیم و مثل شما هم فکر نمی کنیم.
پاسخ ها
اجمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
عزیزجان اجباری نیست که چطور فکر میکنی وبه چه کسی رای میدهید ولی ادعا را انهابی دارند که همیشه در پشته معرکه دنبال مقام وپست بودند.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
اقای محترم شما میتوانید چطور فکر کنی وبه کسی که دوست داری رای بدهید.ولی ادعا را انهایی دارند که در پشت معرکه دنبال پست ومقام هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
25
58
ازغدی در مورد آشنا که چیزی نگفت. پرسنده این رو گفته بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
49
54
اوستاد رحیم پور به همه میتازد
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
72
82
اصولگراها با دروغ بهتان زنده هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
تمامی تحریمها بالمره لغو ،و نه تعلیق ،لغو خواهد شد !!!!!!!
m
| - |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
نه اینکه اصلاح طلبان اصلا درو غ نمیگن .پاک و منزه یک گوشه نشته اند...
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
69
79
اصولگراها توان اداره یک نانوایی رو هم ندارند
پاسخ ها
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
اقای محترم کارامد در وضعیت کنونی چه توجیهی برای ایجاد دودستگی است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
بلدم ،بلدم ،بلدم هسته ای را بتون کردند!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
التبه دروغ گویی از هر کسی در هر لباسی قبیح وناپسند است مخصوصا از زبان کسانی که گفتند تکرار می کنم یا گفتند کری قول داده یا از فردا تحریم ها بالامره ویکجا برداشته می شود وبعدا گفتند که اصلا ما برای مسائل اقتصادی مذاکره نکردیم
بینام
|
Turkey
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
66
59
درود بر اشنا . ازغدی تاکنون فقط حرف زده وعملا کار اجرایی نداشته که مردم درست ایشان را بشناسند
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
هرکس یه وظیفه و یه برنامه ای داره واسه خودش
همه که قرار نیست بیل بزنن دوست عزیز.
جناب ازغدی زمان جنگ در حد فرمانده گردان بوده،نیروی خط شکن اکثر عملیات ها.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
بععععله کار استاد آشنا هم معلوم شد. کار بسیار سنگین اجرایی عملیاتی توییت زن دولت !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
65
63
این ازغدی چقدر مغرور و خودشیفته است این همان فردی است که با اظهار فضل صدای اکثر مراجع بزرگ و علما درآورده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
8
45
والله قسم پای منافع کثیفتان در کار باشد خدا را هم بنده نیستید. همین گونه که نیستید
علی اصفهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
17
42
خوشحال هستیم که رویشان سیاه شد وغرب هم به اینها پشت کرد وگفت شما کسی نیستید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
3
24
این اقایان را چه شده است ،هرکسی داره سازخود را کوک میکنه ویکسری مردم وجوانان را دنبال خودمیکشند وبا تهمت وبهتان وحذف یکدیگر ودیگران میدانداری کنند نمیدانیم چقدر این افاضات اقایان واقعا برای خدااست بامنیتها وحرفهایی که میشنود به همه کارها وحرفهایشان مشکوکیم خدا عاقبت همه راختم به خیر کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
54
44
جواب کوبنده و کامل آشنا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
اصلا کسی از ایشان چیزی نپرسیده که ایشان چواب بدهند. فقط ایشان به خودشان گرفته اند. خب حق داره بنده خدا دوست داره مورد توجه باشه.
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
46
59
لطفاً بررسی کنید حسام الدین آشنا واقعاً در کربلای 4 بوده یا این هم مثل حرف های دیگرشون در دولت هست.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
بررسی حضور ازغدی در کربلای چهار هم از قلم نیفتد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
40
66
آشنا حرف نزنی بهتره
بهتره درباره وضع اقتصادی دولت مورد نظر صحبت کنید
برجام
رونق اقتصادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
32
41
بعید می‌دونم آشنا کربلایی ۴ بوده باشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
12
14
با سلام
از آنجایی که رسانه انتخاب از اصحاب قدیمی جبهه اصلاحات شناخته میشده،نشر و انتشار هر اظهار نظری از جانب اعضای دولت روحانی امری طبیعی است...اما آیا ما بایستی در هر دعوای رسانه ایی بین دولت و اعضای غیر مسول دیگر بایستی ورود کنیم!؟؟آیا از طرف دولت فشاری بر روی این رسانه ملی! وجود دارد!؟
از سر دبیر محترم انتخاب خواهشمندم روشنگری لازم را در این زمینه انجام بدهند و حداقل به عنوان یک تیتر خبری بگذارند تا به نقد و بررسی مردم گذاشته شود یا اینکه بینندگان این رسانه نظر سنجی صورت گیرد...
جالب است بدانیم در همین هفته اخیر در بحث بودجه همین رسانه مورد عتاب و خطاب آقای نوبخت بوده است!؟
در چنین شرایطی شاید خود دولتی ها هم اتفاق نظر در نشر هر نوع واکنش از طرف اعضای دولت نداشته باشند؟!!
ما خواستار آرامش و بقا این رسانه عزیز هستیم...به عنوان یک ببیننده همیشگی این رسانه خواهشمندم از سردبیر محترم این سایت که فیلترهای برا خروجی خود از هر واکنش دولت قرار دهند...شاید بصلاح نباشد نشر هر نوع نظر، و ورود به دعواهایی که بصلاح این رسانه محترم نیست!!!
ما خواهان بسته شدن سایت انتخاب نیستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
50
53
اشنا و تاجزاده قشنگ مشخصه دارن فتنه گری می کنن . وقتی خون شهدای هسته ای پایمال شد کجا بودید. بازی رسانه ای انها برای این که بگویند وای جوان ها شما را به غتلگاه بردند برای این که 8 سال افتضاح دولت تدبیر را لاپوشانی کنند. مرگ بر منافق
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
نوشتن کلمه قتلگاه را درست بلد نیستی اما تهمت زدن را خوب بلدی و فتنه فتنه میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
از غتلگاه نوشتنت میزان سوادت مشخصه وای بر ما
قلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
فکر بدتر از نفاق بهتان و افترا و غیبت هست که الان شما دجار ان هستید ..تفکر داعشی هم ریشه اش بهتان و افتراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
9
29
ب نظر شما ایا کشورهایی ک جنگ کردند هنوز در مورد جنگ بحث میکنن یا کشورشونو میسازند اینا جنگ زرگری چرا دنبال بحثهای بیهوده هستید چرا اقایون نمیان در مورد اقتصاد و سازندگی بحث کنند ۳۰ سال از جنگ میگذره اون موقع فرمانده بودید هنوز هم دبیر رییس فرمانده هستید چیکار کردید خسته نشدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
18
28
جناب آشنا تازه به فرض هم آن جوانان یکی میشن لنگه خودت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
26
44
جناب آشنا ،برای شما سکوت بهترین چیزه ،ملت دیگه نیاتت را میدانند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
کلمه ملت در گفته دوستمان حکایت ضرب المثل مورچه ای می باشد تو لیوان آب افتاد گفت دنیا را اب برد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
8
29
میگه من در کربلای 4 از نزدیک شاهد ماجرا بودم، اون وقت شما کجا بودید هیش کی شما رو ندیده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
16
24
جناب علامه دهر متکلم وحده؛ ۳۰ سال سخنان تکراری! از نوع همه بدند و نن خوبم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
33
34
هیچکس به اندازه ازغدی و همفکرانش برگردن مردم سوار نیست
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
29
32
با کمال تاسف خودمان بادست خودمان داریم آقای ازغدی را بزرگ وگنده می کنیم خدا را باید شاکر باشیم که این آقا توی این مملکت سمتی ندارد راستی این آقا جز ازاین حرف ها زدن کار دیگری بلده یا نه ؟ چقدر حقوق داره از چند جا حقوق میکیره ؟ توی جاهای مختلف که میره حرف میزنه پول میگیره یا مجانی ؟ یا ایثار داره میکنه ؟ با حرف زدن این آقا بذر کینه ونفرت داره می پاشه امید واریم جلوش گرفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
آقای ازغدی بزرگ هستند ، حداقل از آشنا بزرگترند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
اگر اندیشه ای تاثیر گذار نباشد وتوی خال نزد این هم هیاهو و جنجال نداشت آن هم از طرف لیبرال و غرب زده ها وتکنو کرات ها حتما احساس خطر می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
14
31
بگذارید تا زبان دنیا را زبان بلدها یادتان بدهند . مگر ندیدید چطور تمامی تحریمها برداشتند !!!!!!!!!!!!
سنگ پا
شوشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
5
15
رفتید و رفتیم برای ناموس و وطنمان رفتیم ...الانم افتادید جون هم....البته قابل پیش بینی بود...
انسانهایی که مجروحیت و معلولیت دارند افتادند گوشه خونه و بیمارستان و اسایشگاهها ....شما هم بیافتید جان هم برای قدرت و خبر درست کردن و جو سازی...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
16
34
آشنا با زبان نیشدارش میخواهد حواس مردم را از عملکرد ضعیف دولت دور نگه دارد.
وظیفه شما حل مشکلات مردم است.با گرفتن موضع تهاجمی ،می خواهید مردم روبیشتر فریب دهید.دستون برای ملت رو شده.
درضمن اگر شما در عملیات کربلای 4یا 5 بودید مدرک رو کنید.شما با بازی با کلمات نسل جوان جنگ ندیده رو از رشادت های شهدا وایثارگران دور میکنید.فردای قیامتی هم هست........
مواظب باش شرمنده شهدا نشوید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دقیقا جنگ رسانه ای برای تحریف
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
8
18
تمام این بحث ها را جع به کربلای 4 ،دو موضوع را مجددا ثابت میکند اینکه اولا هر کاری باید به اهلش ومتخصص امر سپرده شود. ثانیا در این کشور روی چیزی که اصلا حساب نمی شود واهمییت ندارد،جان آدمیزاد است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
13
8
خیلی جالبه تمام مخالفان اشنا و موافقان ازغدی ناشناس هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
همین هم براش زیاده
قاسمعلی میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
4
18
واقعا به عنوان یک نفر علاقه مند ونگران وضعیت حال و اینده کشور و انقلاب این پرسش مهم مطرح است که نتیجه این بگو ومگو ها چه نتیجه ای برای کشور جز تفرقه و دو دستگی دارد وایا به صلاح دین ودنیای همسنگران دبروز هست یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
اولين فايدش اينه كه كسي توجه به وعده هاي بر باد رفته دولت نكنه و همچنان سركار باشند مردم بينوا.
راستي كدخدا چي شد؟ هيلاري جون بودو ترامپ اخ؟ ديديد خدا چگونه دلدادگان به شيطان بزرگ را با ترامپ در اين رسوا كرد. اين رسم خداست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
2
16
بازی قدرت جه بر سر انسان ها آورده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
4
2
ازغدی سرش را تو همه چی می کند اطلاعاتش در حد اقیانوس است اما به ضخامت یک تار مور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
2
جبه رفتن نه به عکس ونه به فیلم ونه به خاطره است
جبهه رفتن به رفتن بوده در زمان خودش
ولی همانطور که هرچیزی باید در پس ان یک اثاری ونشانه هائی بدنبال دارد
ایا اقای اشنا هم میتواند نشانه هائی از حضور در شب عملیات در بین زرمندگان به بی خبرانه انگونه که خود ادعا میکند
ارائه دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
2
0
سردار قاسمی فرمودند تقریبا همه عملیات ها لو می رفت .چون سیستم اطلاعات دشمن قوی بود. چرا کربلا 4 لغو شد؟ فقط یک خیانت می تواند باشد. چون بجای حمله 26 گردان فقط 4 گردان را در میدان رها کنی .البته همه قتل و عام می شوند
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
5
2
جناب رحیم پور ازغدی فقیه هستند یا جامعه شناس که سخنران نشست فقه و علوم اجتماعی بودند؟؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
6
3
چرا ازغدی و کیهان شدن نخود هر آش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونن که توی آش بی ارزش ترین موادش همون نخوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بعضی فکر میکنن اگه حرف نزنن مردم فکر میکنن لا........................
شکوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
7
2
آقای ازغدی یا شما در جبهه نبودید ویا دروغ میگویید و سفسطه میکنید مثل همیشه ، اگر اکثریت مردم ایران پشتیبان جنگ نبودند آیا شما با این تعداد قلیل میتوانستید یک هفته مقاومت کنید؟
شکوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
5
2
خدائیش ما که جبهه بودیم در عملیات هیچ معممی در منطقه ما وجود نداشت بعضا" یک نفر روحانی میامد و یک ساعت ما را موعظه میکرد و میرفت.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
2
0
خاک بر سر ما با این مسولین و مدیران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
3
0
خون جوانان بیگناه اینها را گرفته و اراجیف میبافند .
مردم در خواب ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
2
2
حقایق جنگ مشخص خواهد شد ....
مواردی مانند:
1: اینکه در جنگ گفته میشد حمله کنید و وقتی حمله میکردند دوباره دستور میدادند برگردید.
2: اینکه در زمان تسلیم «فــــــاو» صدها کامیون ده تن بنــز صفرکیلومتر را عمدا جاگذاشتند و وارد خاک ایران نکردند.

دوستان حقایق نمایان میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
3
8
برادر آشنا ولش كن ازغدي را ، دوستان در دولت چطورند ؟! با گراني ها چه ميكنند ؟ فكر كنم اوضاع بد اقتصادي داد وزراء محترم و بقيه را هم در آورده ! راستي برنامه اي ، راه حلي ، چيزي براي گراني نداريد در رسانه ها منتشر بفرماييد ؟! بيشتر استفاده كنيم از محضرتان جناب آشنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
8
اصلا مگه منظور رحیم پور از کسانی که ایام جنگ مشغول زندگی بودن و امروز به گرده مردم سوار، جناب آشنا بوده که به ایشون برخورده!! میگن ضمیر خودش مرجعشو پیدا می کنه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
3
7
تحرکات آقای آشنا کاملا مرموز و مشکوک هست !!!! شاید برای سرپوش گذاشتن و انحراف افکار از ناکارآمدی دولت هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
2
4
مگر این جناب آشنا جز همین دار و دسته قائل به تعویض جای جلاد و شهید نیست که حالا طلبکار شهدا و تلفات جنگ شده ؟!
بعد هم کارنامه مشعشع عملکرد دولتشان را ارائه دهد نه اینکه با اینکار ها انحراف اذهان را رقم بزند.
آشنا جان خودتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
1
کاش میشد یک سال اروپا و آمریکا رو میدادن دست مسئولین با ایمان و متعهد ما ....همین شیفتگان خدمت و بعد از یکسال ...تحویل میگرفتن ...آخ چه میشد و چی تحویل میگرفتن..
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
4
3
جناب ازغدی که ظاهراخود اختیار تام وپشتیبان دارند واز هفت دولت آزادند اما ایکاش سری به مساجد میزدند تا محصول تبلیغات امثال خودشان را ببیند که مشتی پیرمرد پشت سر امثال ایشان ایستاده اند واز جوانان خبری نیست
اسحاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
8
دفاع مقدس یکی از افتخارات بزرگ ملت مسلمان ایران است که با تقدیم هزاران شهید کشور را حفظ کرد.
یکی مثل همه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
1
7
آشنا را استخدام کرده اند برای عملیات روانی وغبار آلود کردن فضا برای اینکه از میان این همه افتضاح یاران تکرار می کنم واعتدالی ها راه تنفسی پیدا شود اینا رو نگه چی بگه بیچاره یعنی ازغدی گفت شما 61 تن طلا و18 میلیارد دلار ارز رو دو د کنید بدید هوا،ازغدی گفته گرانی 200 درصد داشته باشیم،ازغدی گفته آفتاب تابان برجام درهوای ساده انگاری آقایان خوش خیال به قول جان کری غروب کنه اینا رو جواب بده آقای آشنا دو برابر شدن قیمت مسکن به دست اون وزیر متوهم،قیمت خودرو،سفره مردم،قیمت پوشک بچه،.... اینا رو جواب بده جناب آشنا به قول معروف چرا حرف رو عوض می کنی؟؟؟؟؟!!!!!!
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
گرانی بیکاری .قحطی اختلاس دزدی در کشور بیداد می کند مراجع محترم می گویند این از مدیریت بد است از تاریخ عبرت بگیرید وقتی مشاور اشنا باشد انتظار بدتر از این هم هست
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
از اقای ازغدی بخواهید فقط یک سند اعزام به جبهه را منتشر کند تا مردم بفهمند که جبهه رفتن ایشان مثل شرکت در درس ایهالله تبریزی که به دروغ خود را شاگرد ایشان جا زده بود دروغ نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
آقاي آشنا زير لحاف بودي يا در عمليات . اين ادعا رو براي اونهايي کن که از جبهه هاخبرندارن نه براي ما . اگه توبچه رزمنده بودي نوع سخن گفتنت جور ديگه اي بود
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
2
1
من در مورد آشنا چیزی نمیگم ولی کلا از ادبیات رحیم پور خوشم نمیاد لحن ایشان آدم را یاد بعضی آدم های سر کوچه میندازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
رحیم پور ازغدی را قبول دارم چون هرچی هست تو اعتقاداتش صادقه نه مثل این دوروها که یک روز میرن به دستبوسی و روز دیگر میشن طرفدار مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
آقای آشنا دستتان برای مردم رو شده. شما هم جزو دو شغله ها هستید. شغل روز و شب. ما میدانیم‌.
نظرات بینندگان