arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

نسخه تاریک «فیسبوک مسنجر» برای برخی کاربران فعال شد

گزارشهای رسمی فیسبوک حکایت از آن دارند که نسخه تاریک این شبکه اجتماعی برای برخی از کاربران فعال شده است. این موضوع یک پدیده مهیج برای بسیاری از کاربران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارشهای رسمی فیسبوک حکایت از آن دارند که نسخه تاریک این شبکه اجتماعی برای برخی از کاربران فعال شده است. این موضوع یک پدیده مهیج برای بسیاری از کاربران است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نسخه تاریک مسنجر فیسبوک که از مدتها پیش وعده اجرایی شدن آن مطرح شده بود، بالاخره وارد فاز اجرایی شد.

بر اساس گزارشهایی که برخی از کاربران اعلام کرده اند، این نسخه فعلا در اختیار برخی از کاربران اندرویدی قرار دارد. تا پیش از این کاربران فیس بوک مسنجر به برخی رنگهای  استاندارد مثل  آبی، سفید و خاکستری دسترسی داشتند اما اکنون نسخه تاریک در اختیار کاربران قرار گرفته است.

فیسبوک در ماه اکتبر سال 2018، حالت تاریک را به طور آزمایشی برای برخی کاربران فعال کرد. کاربرانی که از ظاهر ساده مسنجر فیسبوک شکایت داشتند.

مسنجر فیسبوک، برای مدتی طولانی ظاهری تکراری با نور یکنواخت داشت و اکنون حالت تاریک قرار است راهی برای حل مشکل کاربران باشد. البته فراموش نکنید که حالت تاریک برای همه در دسترس نیست و فعلا برای برخی کاربران فعال شده است.

 یکی از مدیران فیسبوک در این خصوص توییت زد: نسخه تاریک فیسبوک مسنجر تنها برای یک گروه کوچک از کاربران در دسترس است. بنابراین ممکن است حتی به طور غیر منتظره به همان رنگی که تا کنون از آن استفاده می کردید بازگردید.

تنظیم حالت تاریک در قسمت «من» برنامه فیسبوک مسنجر برای برخی کاربران ظاهر شده است.

 

 

نظرات بینندگان