arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل قربانی قوانین باراک اوباما شد؟ / ریزش شدید تعداد دنبال کنندگان نیکی هیلی در توییتر

نیکی هیلی نماینده پیشین ایالات متحده درسازمان ملل اعلام کرد که اخیرا با مشکل ریزش شدید تعداد کاربرانش در توییترمواجه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیکی هیلی نماینده پیشین ایالات متحده درسازمان ملل اعلام کرد که اخیرا با مشکل ریزش شدید تعداد کاربرانش در توییترمواجه شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این مشکل از جایی آغاز شد که وی از مقام خود در کاخ سفید استعفاد داد و در نتیجه مجبور شد، حساب کاربری رسمی خود در توییتر را ببندد. علت این موضوع به قانونی باز می گردد که باراک اوباما در دوران ریاست جمهوری خود تصویب کرد. قانونی که می گوید؛ کارمندان کاخ سفید در هر مسند و مقامی پس از خروج از هیئت دولت باید با حساب های سیاسی پیشین خود خداحافظی کرده و اکانت جدید بسازند.

اما شاید علت ناراحتی خانم هیلی این باشد که حسابی پر کاربر داشت و با رقم 1.67 میلیون دنبال کننده از رکوردداران این عرصه محسوب می شد.

البته هیلی پس از ابراز ناراحتی از این ماجرا اخیرا حساب کاربری جدید باز کرده و ب حساب جدید به سال 2019 وارد شده است. اما این حساب کاربری جدید کجا و حساب کاربری بالغ بر 1.5 میلیون نفری کجا.

نیکی هیلی در نخستین توییت رسمی خود در حساب جدیدش نوشت: "با توجه به مقررات دولتی که توسط دولت منتخب آمریکا تغییر کرده است، من مجبور شدم حساب توییتر شخصی خود را که سالها آن را داشته ام پاک کنم. پیروان، تاریخچه، تصاویر و سایر مطالب دیگر نیز دیگر در دسترس نیستند. لطفا مجددا صفحه من را به دوستانتان معرفی کنید. این جا و هم اکنون سال 2019 است.

حساب جدید هیلی هم اکنون 168 هزار نفر دنبال کننده دارد. از زمانی که خانم هیلی از مقام خود استعفا داده بسیاری از افرد حدس  زده اند که او آماده تصاحب مام ریاست جمهوری در سال 2020 می شود اما خود او این حدس را رد کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا قانونی که باراک اوباما تصویب کرده منطقی می بینید؟

نظرات بینندگان