arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

پاوربانک شارژ سریع خودروهای فولکس واگن در راه است / قابلیت شارژ 15 خودرو / بی نیاز از برق شهری

گروه خودروسازی فولکس واگن سیستم شارژر سریع مشابه با شارژ سریع موبایل را برای اتومبیل های الکتریکی  اجرایی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه خودروسازی فولکس واگن سیستم شارژر سریع مشابه با شارژ سریع موبایل را برای اتومبیل های الکتریکی  اجرایی می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم های باتری های قدیمی صرفا برای ذخیره انرژی کاربرد داشتند اما اکنون گروه خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد این سیستم را متحول کند.

فولکس واگن قصد دارد آنچه را که اساسا مشابه یک نسخه بزرگ از پاوربانک های قابل حمل است و برای گوشی خود استفاده می کنید برای خودروهای خود راه اندازی کند. این پاوربانکها می تواند انواع  خودروهای الکتریکی را شارژ کند و لزوما نباید به شبکه برق متصل شوند، اما می توانند قدرت کافی برای شارژ تا 15 دستگاه الکتریکی  را داشته باشند.

ایستگاه های شارژ همراه خودرو به شیوه ای  طراحی شده اند تا بتوانند به آسانی در هر کجا مستقر شوند بدون این که لزوما سیم کشی اضافی را برای اتصال آنها به شبکه برق فعال کرده باشند.  فولکس واگن می گوید این بدان معنی است که شارژرها به راحتی می توانند در پارکینگ های عمومی یا به طور موقت در حوالی رویدادهای بزرگ مانند بازی های ورزشی قرار گیرند.

شارژرها می توانند به صورت موقت در برخی نواحی نصب شوند تا بررسی شود که آیا به اندازه کافی محبوب و کارامد هستند یا خیر. این شارژر دارای 360 کیلووات ذخیره انرژی است و می تواند وسایل نقلیه را با سرعت شارژ تا 100 کیلووات، شارژ کند.

البته این ایستگاه های شارژ می توانند به شبکه برق نیز متصل شوند و در این صورت به طور مداوم خود را شارژ می کنند. فولکس واگن می گوید این شارژر می تواند در هنگام قطع برق بسیار کاربردی باشد و برای شارژ دوچرخه های الکترونیکی نیز کاربردی است.

این شارژرها در سال 2018 در خانه فولکس واگن در ولفسبورگ آلمان در یک برنامه آزمایشی محدود اجرا  شدند اما روند تولید و عرضه عمومی آنها در سال 2020 خواهد بود.

 

 

 

 

نظرات بینندگان