arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۷

ادعای جنجالی مشاور اقتصادی کاخ سفید: فناوری اپل به زودی توسط چینی ها سرقت می شود

مشاور اقتصادی کاخ سفید می گوید؛ اپل به زودی قربانی سرقت چینی ها می شود و آنان از فناوری های روز اپل سوء استفاده خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور اقتصادی کاخ سفید می گوید؛ اپل به زودی قربانی سرقت چینی ها می شود و آنان از فناوری های روز اپل سوء استفاده خواهند کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،این ادعا در شرایطی مطرح می شود که چین و ایالات متحده در بدترین شرایط تنش تجاری خود قرار دارند. مشاور اقتصادی چین می گوید: "من نمی خواهم روزی به اینجا برسیم، اما حدس من این است که فناوری های اپل به زودی توسط چینی ها سرقت می شود، چرا که چینی ها اکنون رقابتی تنگاتگ با اپل دارند."

وی ادادامه داد:"برخی از نشانه های آشکار از چین، حاکی از آن است که آنها به دنبال همین هدف هستند، اما ما هنوز ابعاد این سرقت و جزئیاتش را نمی دانیم و در نتیجه نمی توانیم هیچ نوع پیگرد قانونی قائل شویم."

نظرات كودلو پس از آنكه وزارت بازرگاني چين اعلام كرد، مقامات چين و آمريكا در هفته جاري براي بحث در مورد تجارت، جلساتي را برگزار خواهند كرد، بسیار معنادار است، چرا که هر دو کشور ماههاست در زمینه تجارت در تنگنا قرار دارند.

این روزها اپل نیز روزگار سختی دارد و قیمت سهام اپل کاهشی 38 درصدی را تجربه می کند. از سه ماهه سوم سال 2018، اپل به عنوان سومین سازنده گوشی های هوشمند با سهم بازار جهانی، پشت سر سامسونگ و هواوی ایستاده است.

اپل تا این لحظه هیچ واکنشی به سخنان کولو نشان نداده است.

نظرات بینندگان