arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

دیدار نخست وزیر سابق ایتالیا با ظریف در دهلی‌نو

«پائولو جنتلونی» نخست‌وزیر سابق ایتالیا عصر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در دهلی‌نو دیدار و گفت‌وگو کرد.ظریف همچنین صبح امروز با «نیتین گادکاری» وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند دیدار و گفت‌وگو کرد.در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه، راه‌های گسترش روابط اقتصادی دو کشور به ویژه در حوزه‌های حمل و نقل، کشتیرانی و نیز همکاری‌ها در بندر چابهار گفت‌وگو و تبادل نظر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست وزیر سابق ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران در دهلی‌نو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، «پائولو جنتلونی» نخست‌وزیر سابق ایتالیا عصر امروز (سه‌شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیشب در رأس هیأتی سیاسی و اقتصادی و در سفری سه روزه وارد هند شد.

ظریف ضمن شرکت در همایش تجاری مشترک ایران و هند و ایراد سخنرانی در این همایش، در اندیشکده ICWA (شورای امور جهانی هند) در جمع نخبگان و اندیشمندان هندی در خصوص آخرین تحولات جهانی و منطقه‌ای سخنرانی کرد و به پرسش‌های حاضران پاسخ داد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنین صبح امروز با «نیتین گادکاری» وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند دیدار و گفت‌وگو کرد.در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه، راه‌های گسترش روابط اقتصادی دو کشور به ویژه در حوزه‌های حمل و نقل، کشتیرانی و نیز همکاری‌ها در بندر چابهار گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

نظرات بینندگان