arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۷

پسر ترامپ مهاجران را "حیوانات خطرناک" خواند

دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهوری آمریکا در پست اینستاگرامی خود نوشت: آیا می‌دانید چرا می‌توانید از روزتان در باغ وحش لذت ببرید؟ زیرا دیوارها وجود دارند.دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فشار خود برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک را دوبرابر کرده که منجر به تعطیلی بخشی از دولت آمریکا شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بزرگترین پسر دونالد ترامپ در تازه‌ترین اظهارات مورد مناقشه‌اش در مورد افرادی که ناامیدانه بدنبال ورود به آمریکا هستند، مهاجران را به حیوانات خطرناک تشبیه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهوری آمریکا در پست اینستاگرامی خود نوشت: آیا می‌دانید چرا می‌توانید از روزتان در باغ وحش لذت ببرید؟ زیرا دیوارها وجود دارند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فشار خود برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک را دوبرابر کرده که منجر به تعطیلی بخشی از دولت آمریکا شده است.

خود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز مهاجران با با عباراتی مشابه توصیف کرده است. او در مه سال گذشته گفت: شما باور نمی‌کنید این افراد چقدر بد هستند، آنها انسان نیستند، حیوان هستند.

پست اینستاگرامی ترامپ جونیور که اخیرا نیز مهاجران سوری را به آبنبات‌های مرگبار توصیف کرده بود با انتقادات شدیدی مواجه شد.

یکی از کاربران در تویتتر نوشت : این نژاد پرستی در ذات است. در حالیکه کاربر دیگری توییت کرد : تنها حیوان باغ وحش خود ترامپ جونیور است.

نظرات بینندگان