arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای طلاق میلیاردرترین زوج «سیلیکون ولی» تا ادای دین اپل به بشریت

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جف بزوس و همسرش مکنزی روز چهارشنبه اعلام کردند که به زودی از یکدیگر طلاق می گیرند اما اکنون پرسشی که مطرح می شود این است که تکلیف سهامداران  آمازون چه خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران بریتانیایی موفق شده اند نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کنند که می تواند بیماری های نادر ژنتیکی را از چهره افراد تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کروم آگهی های مزاحم و آزار دهنده را در سطح جهانی از 9 ژوئیه متوقف خواهد کرد. این کار با کمک ابزار Ad-Blocking انجام می شود، ابزاری را که ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستگاه جالب و پر کاربرد"Roav Bolt " یک دستیار درجه یک برای افرادی است که به طور دائم با دستیار صوتی گوگل کار می کنند و دوست دارند این کار را در ماشین خود نیز انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه در یک مصاحبه رسمی با تلویزیون دولتی این کشور گفت کهاینترنت توسط بی دین ها اداره می شود و استفاده از تلفن های همراه خرافه و نا امنی را رواج می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کلاه ایمنی "آرگون ترنسفرم" یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژیست که برای پیشگیری از تصادفات رانندگی طراحی شده است. درواقع این کلاه افزون بر محافظت از سر در جریان تصادفات رانندگی، احتمال بروز تصادف را نیز کاهش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیرعامل شرکت اپل در جریان مصاحبه ای با  شبکه خبری سی ان بی سی گفت: بزرگ ترین ادای دین ما به مردم بهبود وضعیت سلامت آنان است که به لطف هوش مصنوعی و محصولات مختلفی مانند ساعت های هوشمند رخ داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان