arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۷

سیگار را به روش لبنانی ترک کنید / آشنایی با دستگاهی هوشمند که اعتیاد را کنترل می کند

یک شرکت لبنانی نوعی دستگاه هوشمند و کاربردی طراحی کرده است که می تواند نرخ اعتیاد افراد به سیگار را کاهش دهد. این دستگاه هوشمند الگوریتم رفتاری سیگاری ها را کنترل می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک شرکت لبنانی نوعی دستگاه هوشمند و کاربردی طراحی کرده است که می تواند نرخ اعتیاد افراد به سیگار را کاهش دهد. این دستگاه هوشمند الگوریتم رفتاری سیگاری ها را کنترل می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این محصول که Slighter نام دارد یک فندک هوشمند است که به شما کمک می کند تا مصرف سیگار خود را تحت کنترل دراورید.

متاسفانه برای اغلب سیگاریها، قدرت ترک سیگار و اراده آن به اندازه کافی وجود ندارد. البته این روزها انواع محصولات ترک سیگار از سیگار های الکترونیکی تا محصولات مختلف ترک اعتیاد هوشمند در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات که امسال در جریان نمایشگاه فناوری  CES 2019، رونمایی شده، محصولی است که توسط  یک شرکت لبنانی به نام Slighter عرضه شده است که سبکی جدید برای ترک سیگار ارائه می کند.

این محصول با برنامه هوشمند خود ردیابی می کند که شما چه زمانی سیگارتان را روشن می کنید و  البته چه مدت به سیگار کشیدنتان ادامه می دهید، سپس یک برنامه ویژه را برای شما شخصی سازی می کند. با گذشت زمان، Slighter  به مرور تعداد سیگارهایی را که می کشید کاهش می دهد این موضوع تا زمانی ادامه دارد که در نهایت از اساس سیگار کشیدن را ترک کنید.

نکته جالب تر در مورد Slighter این است که شما می توانید داده های چگونگی ترک سیگار خود را از طریق برنامه های تلفن همراه با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. یک ویژگی ثانویه و جذاب دیگر این است که این دستگاه حتی بررسی می کند که شما با سیگار نخریدن خود چه میزان پول را ذخیره کرده و هدر نداده اید.

سخت افزار Slighter نیز قابل توجه است. این محصول شامل یک نوار فلزی و بسیار جذاب است که ظاهری براق دارد. در یک طرف، این محصول یک صفحه نمایش کوچک قرار دارد که تعداد دفعاتی که شما سیگارتان را روشن می کنید و دیگر داده های مهم را نمایش می دهد.

Slighter  از سوی، مرکز پیشگیری از سرطان در لیون فرانسه نامزد دریافت جایزه شده است. شما می توانید Slighter را با قیمت 129 دلار پیش پرداخت  بخرید و انتظار می رود که تا ماه ژوئیه 2019 این محصول را دریافت کنید.

نظرات بینندگان