arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۵۹
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۷

قالیباف: تا امروز به دنبال پست و مقام نبوده‌ام؛ از صبح تا آخر شب مشغول فعالیت جهادی ام؛ بودجه هم ندارم

قالیباف خاطرنشان کرد: اگر در جمهوری اسلامی کسی دنبال پست و مقامی باشد این امر نکوهیده است و مقام معظم رهبری هم این مطلب را به ما عرضه داشتند؛ بنده هم تا امروز به دنبال پست و مقام نبوده‌ام؛ همیشه دنبال این بوده‌ام برای انقلاب کوتاهی نکنم و دنبال امورات شخصی نروم اکنون هم که هیچ مسئولیت اجرایی ندارم از صبح تا آخر شب بیرون از خانه هستم و مشغول فعالیت جهادی هستم؛ نه بودجه دولتی دارم و نه کار دولتی و امروز با مردم کار می‌کنم؛ مهم این است که هر جا هستیم ناامید نشویم، انقلاب به ما یاد داد که «نمی‌شود»، نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۴ درصدی‌ها مانع از پیشروی امور در کشور هستند.

به گزارش تسنیم، محمد باقر قالیباف شامگاه پنج شنبه در همایش «کارنامه چهل سالگی، بررسی مسائل، چالش‌ها و فرصت‌ها در دهه پنجم انقلاب» در مشهد اظهار داشت: هر حرکت و انقلابی در هر مجموعه‌ای از سازماندهی سیاسی فضای امروز دنیا با وجود جریان‌ها و نگرش‌های مختلف وقتی به قدرت می‌رسد باید ساختاری برای خود طراحی کند تا این قدرت را حفظ و همچنین ساختاری را طراحی کند تا افزایش قدرت هم بدهند و این، شامل هر حرکت و انقلابی می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انقلاب اسلامی ویژگی منحصربه فردی نیز داشت؛ باورش مبتنی بر اعتقاد به سنت‌های الهی بود آن هم در موقعی که فرهنگ لیبرالی و سرمایه‌داری در تمام سطوح جهانی، منطقه‌ای، ملی، محلی و حتی نفر به نفر نفوذ پیدا کرده است، ما انقلابی داریم که بنا به تعبیر زیبای حضرت امام (ره) اگر شما بخواهید مقابل دین ما بایستید، ما مقابل همه دنیا شما خواهیم ایستاد مصداق پیدا می‌کند.

قالیباف افزود: پس انقلاب اسلامی با چنین تفکر و باوری مبتنی بر اعتقاد بر سنت‌های الهی و فرهنگ برخاسته از قرآن و اهل بیت (ع) گام برداشته و خود را در چارچوب نظم نوین جهانی جا نمی‌دهد و در عصری اتفاق افتاد که دوره جنگ سرد بود که دنیا تحت سیطره دو قدرت بود. آن‌ها دست از سر ما برنمی‌دارند مگر اینکه در آرمان‌ها، ارزش‌ها، باورها، تفکر‌ها و اندیشه‌هایمان تجدید نظر کنیم؛ این همان رابطه ظالم و مظلوم است.

وی تصریح کرد: شرایط قبل و بعد از انقلاب ما متفاوت است، مهمترین کار و اولویت ما در قبل از انقلاب، تعریف و تبیین مبانی انقلاب بود، ولی وقتی به قدرت رسیدیم باید بدانیم حرف لازم است، اما کافی نیست؛ امروز وظیفه همه ما کارآمدی دین در جامعه است و منظور از کارآمدی این است که هم درست کار کنیم و هم کار درست را بکنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی به این ساختار نگاه می‌کنیم باید بدانیم آرمان‌هایمان کجاست؟ سطح اول، هدف غایی و نهایی است که در همه عصر‌ها و نسل‌ها وجود داشته و در حقیقت فلسفه خلقت؛ یعنی زندگی کردن براساس بندگی و سیر رشد و تعالی است، یعنی اگر ما همه امکانات مادی را فراهم کنیم، اما بندگی خدا و سیر رشد و تعالی اتفاق نیفتد به هدف غایی خود نرسیده‌ایم.

قالیباف افزود: سطح دوم که امروز بیشتر با آن سر و کار داریم، سطحی است که باید به جمهوریت نظام یعنی مردم سالاری دینی، به آزادی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اسلامیت نظام یعنی توجه به شریعت احکام و فرهنگ اسلامی و در حوزه‌های عدالت، رفاه، تربیت و تعلیم و در کل سطوح به نوعی سبک زندگی اسلامی در همه شئونات باید پرداخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وقتی می‌گوییم مولد باشیم یعنی براساس باور‌های دینی خود باید تولید قدرت، ثروت، معرفت و منزلت کنیم؛ کارکرد یک نظامی مثل جمهوری اسلامی باید مبتنی بر تبیین کردن این چهار قدرت باشد؛ یعنی تبدیل کردن معرفت به قدرت و ثروت و منزلت به قدرت.

قالیباف افزود: یک سطح عملیاتی و میدانی هم داریم که به تعبیر امروز؛ مسائل زیرساختی، خدماتی، نیاز‌های اولیه ما است؛ اگر بخواهیم یک ارزیابی از کارکرد جمهوری اسلامی داشته باشیم باید در این سه سطح دقت کنیم؛ کارنامه ما در جا‌هایی قابل قبول است، اما در جا‌هایی هم اصلا قابل دفاع نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: در جمهوری اسلامی در دولت‌سازی باقی ماندیم و نتوانستیم موفق شویم و جا‌هایی نیز عقب‌نشینی کردیم؛ منظور از دولت‌سازی؛ قوه قضائیه، مجریه، مقننه، نیرو‌های مسلح و مردم هم هست، اساس این انقلاب بر مردم و مردم مداری است.

قالیباف تصریح کرد: امروز هم در داخل کشور با مشکلاتی روبرو هستیم؛ بیکاری، فساد، رانت، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات اقتصادی، تورم؛ باید دقیقا دقت کنیم اگر امروز بر فرض مثال با فساد روبرو هستیم فساد علت است یا معلول؟ بنده معتقدم همه این مشکلات معلول است و علت اصلی، ضعف مدیریت و کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی است و در این بخش دچار چالش بزرگ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به لحاظ منابع مادی و انسانی چیزی کم نداریم و مثال‌های زیادی هم در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از دهه اول انقلاب تا چهارم تا امروز داریم؛ اما امروز چالش ما ناکارآمدی اشباع شده در کشور است که با آن روبرو هستیم و مهمترین نیاز بنیادی ما در حقیقت مدیریت و اداره کشور در این بخش‌ها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر در تاریخ اسلام و در زمان حکومت حضرت پیامبر (ص) و حضرت علی (ع)، نگاه کنیم در همان دوران کوتاه ۵ ساله، درس‌هایی است که باید نگاه کنیم و سرمشق بحث‌های مدیریتی باشد. باید ساختار‌ها را کوچک کنیم؛ باید در توزیع فضایی قدرت و سازماندهی سیاسی فضا یعنی تفکیک‌های ساختاری اداره کشور بین کار ملی و محلی تفکیک قائل شد.
هر کاری که جنبه حاکمیتی دارد باید در اختیار دولت باشد و هر کاری که جنیه تصدی گری دارد باید به طور کامل به مردم واگذار شود.

قالیباف گفت: اگر مردم مدنظر باشند و خود مردم در میدان کار قرار بگیرند؛ شایسته‌سالاری صورت می‌گیرد، فساد به حداقل می‌رسد؛ هرچه از انقلاب فاصله گرفتیم، مرتب به سمت نوعی از تفکرات که با مبانی انقلاب در حوزه مدیریت است رفتیم و اوج این کار هم از دهه ۷۰ پایه گذاشته شد و این روند تا امروز ادامه پیدا کرد و امروز آسیب‌های آن را در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌بینیم، اما در حوزه دفاع و امنیت که امروز کارنامه قابل دفاع داریم اساس نگرش انقلابی تا امروز باقی مانده است.

وی در پاسخ به سوال اینکه نظر ایشان راجع به عملکرد مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی چیست تصریح کرد: همه انسان‌ها حتما نقاط قوت و ضعفی دارند و من معتقدم انصاف حکم می‌کند اگر شخصی را می‌خواهیم مورد بررسی قرار دهیم باید سابقه آن را بررسی کنیم و همه جوانب کار را باید در نظر داشته باشیم. مهمترین نقد من و اشکال ایشان آن عملکردی بود که در دوره ایشان شکل گرفت به ویژه در دولت دوم ایشان که نگرشی پایه‌گذاری شد که براساس نگرش و پایه مبانی انقلاب نبود و هر چه زمان گذشت نقطه انحراف اولیه بیشتر شد و امروز چالش جدی ما در همین است که منطبق بر فرهنگ دهه شصت و باور‌های انقلاب در حوزه اقتصاد نیستیم، اما در خیلی از کارها، حرکت‌های بزرگی اتفاق افتاده که جای تقدیر و تشکر دارد.

قالیباف خاطرنشان کرد: اگر در جمهوری اسلامی کسی دنبال پست و مقامی باشد این امر نکوهیده است و مقام معظم رهبری هم این مطلب را به ما عرضه داشتند؛ بنده هم تا امروز به دنبال پست و مقام نبوده‌ام؛ همیشه دنبال این بوده‌ام برای انقلاب کوتاهی نکنم و دنبال امورات شخصی نروم اکنون هم که هیچ مسئولیت اجرایی ندارم از صبح تا آخر شب بیرون از خانه هستم و مشغول فعالیت جهادی هستم؛ نه بودجه دولتی دارم و نه کار دولتی و امروز با مردم کار می‌کنم؛ مهم این است که هر جا هستیم ناامید نشویم، انقلاب به ما یاد داد که «نمی‌شود»، نداریم.

وی تصریح کرد: وظیفه قوه مجریه، کار اجرایی است و یکی از نقد‌های من به قوه مجریه معطوف به کسانی است که یا تجربه کار اجرایی ندارند یا اگر دارند کارنامه قابل دفاع از خود ندارند. ۴۰ سال از انقلاب گذشته و ما در دهه اول انقلاب نیستیم؛ بنده اگر در قوه مجریه باشم اولین کاری که می‌کنم این است که دولت را به سرعت کوچک‌سازی و برون‌سپاری می‌کردم و البته این برون‌سپاری باید منطبق بر نگرش‌های اسلامی باشد.

قالیباف افزود: این دیدگاه که می‌گویند دستگاه‌های امنیتی نمی‌گذارند کاری انجام بگیرد؛ دیدگاه غلطی است و آن کسانی که نمی‌گذارند کار به پیش برود، ۴ درصدی‌ها هستند که همه جا وجود دارند؛ اگر مسئولی که دارایی‌اش ۵۰۰ یا هزار میلیارد تومان است هر چند که از راه حلال و عرق جبین هم بوده باشد، در جمهوری اسلامی نمی‌تواند وزیر باشد.

قالیباف در پاسخ به این سوال که عده‌ای عملکرد شما را در شهرداری و کارنامه شما را در مسیر ریل‌گذاری شده توسعه لیبرالی می‌دانند تصریح کرد: من هم در ناجا و همچنین در شهرداری با مردم سر و کار داشته‌ام و زمانی که به شهرداری آمدم اولین حرفی که زدم گفتم از زمانی که شهر تهران شکل گرفته روز به روز شمال تهران با جنوب تهران متفاوت‌تر شده؛ یعنی هر کس آمد، شهر تهران را دو قطبی‌تر کرد.

وی گفت: من در اوایل خدمت هم در شهرداری قولی دادم و گفتم من همه تلاش خود را می‌کنم تا نگذارم فاصله شمال و جنوب بیشتر از این شود و اگر زیرساخت‌ها و شاخصه‌ها را نگاه کنید می‌توان با کلان شهر‌های بزرگ دنیا قیاس کرد و امروز همه شاخصه‌ها نشان می‌دهد که جنوب شهر تهران در دوره ۱۲ ساله ما نه تنها فاصله آن با شمال تهران بیشتر نشد بلکه کمتر هم شد.

وی گفت: این یعنی عدالت و به فقرا رسیدن؛ هفت سال قبل در شهرداری تهران زمانی که حرف از بافت فرسوده به این شکل وسیع که امروز هست نبود، تصمیم گرفته شد خانه فرسوده‌ای که در بافت فرسوده است پروانه ساخت رایگان دهیم و بدهی‌های گذشته آن را نگیریم؛ آیا این عدالت و رسیدگی به فقرا و محرومان نیست؟

شهردار سابق تهران افزود: قبل از حضور من به عنوان شهردار در شهرداری نه طرح جامعی بود و نه طرح تفسیری و شهردار هر تصمیمی که می‌خواست می‌گرفت؛ تمام کار ما براساس طرح جامع بود و نکته دیگر این که ما در شهر تهران از مردم عوارض می‌گیریم، اما آیا دستگاه‌های دولتی بیشمار در تهران هم به شهرداری عوارض خود را می‌دهند؟ خیر.

قالیباف ادامه داد: در ۲۵ سال، متروی تهران که همزمان با دو دولت سازندگی و اصلاحات بود، ۷۰ کیلومتر مترو ساخته شد، ما در طول دولت‌های نهم و دهم و یازدهم و دوازدهم که دوباره تحریم بودیم، ۲۴۰ کیلومتر خط مترو ساختیم؛ مترو تهران را با مترو کشور‌های پیشرفته از لحاظ کیفیت، ساخت و قیمت قیاس کنید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
7
51
آقای قالیباف لطف کنند برای محل کارشان وقت بذارن ایشون از دانشگاه تهران حقوق میگیرن ولی هفته ای 4 ساعت هم حضور ندارن تازه وقتی هم میان با چندتا بادیگارد میان
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
8
55
جناب قالیباف پس این پول هایی که به مناسبت های مختلف به مساجد شهرهای مختلف برای برگزاری مجالس جشن یا سوگواری پرداخت می کنید از کجا تامین می کنید؟
پاسخ ها
خل و چل
| France |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
من نمیدونم ایشون توی حساب بانکی فقط 4 میلیون تومن پول داشتن و بدون بودجه چگونه کار جهادی می کنند ایشون منابعش را شفاف سازی کنند وآقایون دلواپس پیگیر باشن نه کرو لال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
اون حساب آخوندی وزیر مسکنتون بود که چهار ملیون توش پول بود.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
8
53
ایشان بودجه دولتی ندارن. ولی هر دوره برای انتخابات ریاست جمهوری میلیاردها تومان هزینه کردن. شاید از آسمان برایش می فرستادن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
7
36
اقای موسوم به ۴درصدی اولا هنوز پایه ها واستدلالهای علمی خود را درمورد نظریه کشف شده تان ارائه ندادید، پس میتوان گفت این نظریه درحد شعار وحرف است وبیشر به شعارهای انتخاباتی وباعرض معذرت پوپولیستی وفریب مردم میباشد ،مثل اینکه باز فیلتان هوس هندوسنان کرده ونکنه احساس مسولیت و قصد پاستورو کاندیداتوری دارید قبول باشه با این کارها وعملکرد بعیده مردم به شما اقبال کنندبنابر این چند بار خود را در معرض دید و رای ونظز مردم قرار دادید وازسوی مردم همرایی نشدید ضمنا منظورتان ازکارجهادی چیه ومیگوئید شبانه روز مشغول کار جهادی یم لطفا بیلان وفهرستی ازکارجهادی خود را مستند ومورد تائید ارگان ونهاد واداره خاصی را ارائه ومردم قضاوت کنند تازه اگرهم صحیح باشه بنظر حمل بر خودستایی نشه.البته ما دشمن تان نیستیم دعا میکنیم ازشما قبول وپذیرفته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خودش 4% به بقیه میگه 4%
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
6
38
جل الخالق!!!
سوابق هم همين را نشان ميدهد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
6
38
اقای قالیباف ما صبح تا شب کار می کنیم ولی باز زندگی روزمره مان نمی گذرد. شما چگونه بدون کار کردن زندگیتان می گذرد و کار جهادی هم می کنید!!!!!! لطفا دست از مغلطه گویی بردارید درسته مردم ما فقیر تر و گرسنه تر شده اند ولی خوشبختانه اگاه نیز شده اند با این اشعار پوپولیستی دیکر همراه نخواهند بود؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
44
21
انتخابات باهمه بداخلاقی هایش تمام شد و روسیاهی برای زغال ماند.
آنها که می گفتند قالیباف نمی تواند زباله تهران جمع کند امروز از انتخاب یک شهردار وامانده اند و به دنبال اخذ عوارض از تونل ها و اتوبان های ساخت قالیباف هستند!
شما باید پاسخگوی ۶ سال سکانداری تان بر دولت و فضاحت به بار آمده باشید عملکرد ۱۲ سالهقالیباف را با چشم می توان در شهر دید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
قالیباف محیط زیست رو نابود کرد و بدهی سنگینی برای شهرداری به جا گذاشت. از نخلفات دیگه ش هم چیزی نمی گم فقط همین بس که تا سال ها باید کارهای اشتباه تیم ایشون رو رفع و رجوع کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
3
15
ملک و ملت با هم شانس اوردند شما تا به حال دنبال پست و مقام نبوده ای و به همین سمت های سردار خلبان دکتر شهردار عضو مجمع مصلحت بسنده کردی و در اثر هزینه های جهادی فقط در حساب ریالی ات سه میلیون تومان ناقابل بیشتر باقی نمانده که به حتم برای روز مبادا گذاشته ای.

اوضاع خرابه های پلاسکو و تونل های شاهکار شهری،بستنی وکش طلایی برج میلاد و عظمت چینی پسند پل دو طبقه روگذر صدرت یاد تو را حتی با عوارض حداقل سه تومان هر راه ، زنده نگاه خواهند داشت و شورای شهر اصلاح لازمی که می ترسد پا توی کفش تو کند و بپرسد باقر چرا کحا و چگونه؟ فی الحال که پشت ات به کوه احد بند است. شاد باش تا ،شاید وقتی دیگر ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
اگر با عینک جناحی نگاه کنید.قالیباف از نظرشما دیو است.
ولی اگر نگاه منصفانه باشد قالیباف تهران رو آباد کرد.و شورای شهر وشهرداران اخیر فقط دنبال باند بازی وسیایی کاری بودهاند
و تخریب های شماهدفمند وسیاه نمایی است
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خجالت هم خوب چیزیه واقعا.
حالا ساخت پل و اتوبان شده چیز بد!؟
لابد خرابکاری شما تو شورای شهر خوبه
خلایق هرچه لایق
عین ا...
|
Singapore
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
7
37
جیگر ادم کباب میشه از اخلاص و تواضع اینها ....
به به ...چقدر ادم باید تشنه خدمت به مردم باشه........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
بوی انتخابات جدید به دماغ ایشان خورده.
جامعه شناس
|
United States
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
4
29
همه مسولین همین را می گن من از دولت حقوق نمی گیرم و این همه ریخت و پاش برای چیست
محمد
|
United States
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
3
30
این که ایشان می‌گوید 24 ساعته مشغول فعالیت جهادی هستم و هیچگونه بودجه ای هم ندارم، ضمن اینکه الحمدالله در انتخابات گذشته معلوم شد که ایشان و خانواده هیچگونه اندوخته و پس اندازی هم ندارند، خود گواه تامین نیاز مالی فعالیت‌های ایشان از منابع نا مشخص و غیر شفاف داشته و بخوبی نشان دهنده این است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
17
6
هر چی قالیباف میگفت درست بود ، درختی که ۴ سال ثمر نده ، ....
دولت ناکارآمد واعظی و نوبخت آبرویی واسه جامعه نذاشته
تتنبق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
12
عجب!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
14
بهتر است این حرفها را بنشینید و روبروی آئینه صحبت کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
13
از استخدامهای بی رویه شهرداریتان معلو م است چند هزا ر نفر که در شهرداری بدون حضور حقوقهای میلونی می گرفتند وکار جهادی می کردند به یاد سریال برهیها افتادم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
14
کاش دماغ آدما هم موقع دروغ گفتن مثل پینوکیو دراز و درازترمی شد اون موقع این آقای خالیباف اینقده راحت چاخان نمی کرد.
راستی ایشون هنوز نگفته خودش جزو 4 درصدیهاست با 96 درصدیها.
محسن
|
United Kingdom
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
15
اینقدرفرمایشاتشان عجیب است که میتوان اگرجسارت نباشدبقول قدیمیها گفت عجب شجاعت وروئی!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
11
هنر نیست که از جیب مردم استخدام می کردی و اقازادهها را می اوردی شهرداری
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
13
آخی ، آدم با شنیدن این حرفهای دلش به حال آقای قالیباف جزغاله میشه نه کباب ، کاشکی یه خورده پس انداز داشتم میریختم به حساب این آقای جهادی و مردمی!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
15
لطفاً به ما هم یاد بدین چیجوری با دست خالی (بدون بودجه) میشه کار جهادی انجام داد؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
9
ما به لحاظ منابع مادی و انسانی چیزی کم نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
14
بابا تو دیگه کی هستی !!!!
پاسخ ها
محمدرضا عبدي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
دست شيطونو بستي....
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
12
آقای قالیباف تو ایران از صبح تا شب مشغول فعالیت جهادی هستید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
6
افای قالیباف اگرواقعا 4 درصدیهاقدرت جلوگیری ازپیشرفت امورانقلاب رادارند،ازبیعرضگی بعضی از مدیران میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
البته،مدیرانی که ادعای جهادی بودن دارند،ولی حریف 4 درصدیهای خودساخته شان نشده اند!!!
جانباز (چراغچی)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
14
چرا حرفی می زنی که همه به شما بخندند . عزیز .....پس شما هم ظاهرا لنگ می ببندید و ماست می خورید اگر راست می گوید .چون در این زمانه جقوق بگیران و و بودجه داران می لنگند. نکند مانند 18 سالگی بدون علم و تجربه که فرمانده لشکر شدید الان هم بدون پول و بودجه کار جهادی می کنیدو یا شاهد .......
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
11
با سلام واحترام وسپاس و تقدیر از رزمندگان و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی. خواهشمند است آقای قالیفت بفزمایند : 1-در دوره حکومت 12 ساله بر شهرداری تامین بودجه از کجا و چگونه وبه چه نحو تامین و هزینه شده است. 2- از عوامفریبی . فرا فکنی و توهین به شعور شهروندان خوداری کنند.
3- شهرداری را با چه وضعیتی تحویل گرفته و واگذار کرده اند. .4- موقعیت خویش را با فرمان مولا علی (ع ) به مالک اشتر مقایسه و اظهار نظر کنند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
2
2
سلام.
درود خدا به قالیباف مردیکه تهران را آباد کرد .می تواند کشور را نیز آباد کند.
تخریب چهرهای توانمند وانقلابی بازی کردن در زمین دشمنان این نظام وکشور است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
چگونه است که مدیران جهادی مانندآقای قالیباف، حریف 4 درصدیهانمیشوند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
1
شکر خدا یک ادم سالم پیدا شد . البته املاک نجومی و استخدام های نجومی و فامیلی و چندصد کارهای دیگر . خرده و کوچک می باشد که قابل گذشت هست .
پس کشور تا الان دوام اورده به وجود همین افراد بوده که ما نمی دانستیم . البته خیانت های ساخت ساز تهران و خراب کردن باغهای بزرگ و برج سازی و غرب تهران و ...... بسیار کوچک است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
0
,هر فردی اگر در برابر عملکردش پاسخ گو نباشد و مصونیت داشته باشد ، کم کم حیا و خجالت و شرم از روحش بیرون می رود . ملاک ها عوض می شود .
حداقل دنبال ریاست جموری که بودی و هستی و ول نمی کنی . شهرداری را هم رها نمی کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
چرا همیشه روحیه جهادی شماها منجر به ثروت برای شما و خانواده و بدهی برای مردم می شود ؟ 54000 میلیارد تومان مردم تهران را بدهکار کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
1
اولا که ایشون هم هیئت علمی دانشگاهه و هم تو شرکت هما بخاطر پرواز حقوق میگیره پس اونهایی که بخاطر نفهمی شون چرت وپرت میگن بدونن . ثانیا ایشون پست اجرایی ندارن یعنی مدیر نیستن ولی خب از جاهایی که گفتم حقوق که میگیرن . اون احمقی هم که میگه پول کارهایی که تو شهرداری انجام میدادی رو از کجا می آوردی باید بگم الان هم اون پولها هست ولی اون پولها به گفته خود جریان اصلاحطلبان قراره تامین مالی انتخابات ریاست جمهوری 1400باشه نه برای پروژه های شهر تهران .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
0
خسته نمیشیم از این همه سیاسی کاری؟
حداقل ۴تا کار برای پلیس و شهر تهران کرده ... نه فقط حرف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
بازهم کورمه سبزی(انتخابات) به دماغت رسیده است اما کور خوندی
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
1
دروغگویی و ریا داره موج میزنه از حرفاش....واردکردن بنزهای کمپرسور در زمان فرماندهی ناجا نداشتن کوچکترین سابقه مرتبط در زمان فرماندهی نیروی هوایی سپاه بالا اوردن بالاترین بدهی در زمان تصدی شهرداری تهران....داشتن فقط 3 ملیون پس انداز در روزهای اخر تصدی شهرداری......واقعا که!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
آقای قالیباف لطفا به سایر همراهان هم بفرمایید در ایران کار جهادی کنند ... الان به کار جهادی نیاز ندارند ایران خودمان بیشتر نیازمند کار جهادی شما و وابستگان است. اجرکم عند....
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
1
خسته شدیم از اینهمه بگو مگو توی این کشور
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
والا فعالیت جهادی هزاران معنی داره جناب!.. ما سعی میکنیم (سعی میکنیم) معنای خوبش رو در نظر بگیریم!.. اقای ۴ درصدی، ۴ میلیون هم تو حسابت پول نبود، چطوری بدون بودجه فعالیت جهادی می کنی شما؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
متاسفانه حرفها و ادعا های بی پایه و اساس آقایان باعث جریحه دار شدن قلوب مردم ،به ویژه نسل جوان می شود.واقعیت این است که عقب ماندگی کشور به دلیل حضور این عناصر ناکارآمد است ،که مردم را هالو می پندارند،ظاهرا باز بوی انتخابات به مشام این آقا خورده است!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
1
اول شهرداری انتخاب کردید که از مشاور اقتصادی روحانی و سازمان میراث فرهنگی استعفا داده بود. برف که اومد توییت میکرد جوونا بیاید درخت ها رو بتکوتید.موقع زلزله تهران تو جلسه مدیریت بحران شرکت نکرد چون کیش تشریف داشت.بعد از شهرداری هم استعفا داد.
گفتند تحت فشار بود که استعفا داد. ولی نگفتند جاهای قبلی که پشت سر هم استعفا میداد علتش چی بود؟
شهردار بعدیتون نمایندگان مجلس و جمع میکرد شام میداد که از قانون بازنشستگان معافش کنن!!
حالا شهردار سوم هم میخواد از اتوبان صدر که تو انتخابات مسخرش میکردن و تونل هایی که قالیباف ساخته عوارض بگیرن!!!
شورای شهر در اولین مصوبه اش برای خودشون پرشیا صفر و ایفون خریدن بعد برادر یکی از اعضا هنگام استفاده شخصی باهاش تصادف کرد.
نکته جالبش اینه هنوزم طلبکارید هنوزم میگید قالیباف فلان
همونطور که چهار سال گفتید تقصیر دولت قبل بود حالا دلار ده هزار تومنی و تورم بیش از صد در صد و مسکن ۳ برابر شده و تحویل مردم دادید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
نیروی اجرایی خوبی بود افشوس که گرفتار مشاورین نادان شدوسقوطش از همان روزی شروع شد که به توصیه همان مشاوران کم عقل با یاران اصیل امام ورهبری در افتاد و همان راهی را رفت که احمدی نژادیها رفتند
آقا
|
Australia
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
1
سردار قالیباف اگر راست میگی جهادی هستی چرا نمیری سوریه از حرم دفاع کنی .
نظرات بینندگان