arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۷

رسوایی اخلاقی علت اصلی طلاق ثروتمندترین زوج «سیلیکون ولی» است؟ / ارتباط مخفیانه جف بزوس و هنرمند 49 ساله فاش شد

به نظر می رسد بالاخره علت طلاق قریب الوقوع ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی مشخص شده است و این علت چیزی نیست جز خیانت جف بزوس به همسرش و ارتباط او با  لورن وندی سانچز؛ بازیگر و مجری 49 ساله.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به نظر می رسد بالاخره علت طلاق قریب الوقوع ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی مشخص شده است و این علت چیزی نیست جز خیانت جف بزوس به همسرش و ارتباط او با  لورن وندی سانچز؛ بازیگر و مجری 49 ساله.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شاید این یک حقیقت تلخ و بسیار مضحک باشد که مدیر یکی از بزرگ ترین غول های خرده فروشی آنلاین جهان، قربانی فناوری شده است. درواقع راز روابط او با یک چهره هنری به خاطر شبکه های اجتماعی و تماس های تکنولوژیک افشا شده و زندگی مشترکش نیز متلاشی شده است.

افراد ثروتمند اغلب هدف هکرها و رقبای خود هستند، بنابراین همیشه توصیه می شود این افراد در ارسال پیام ها در شبکه های اجتماعی، برقراری ارتباط و چت کردن رعایت احتیاط را انجام دهند اما باز هم احتمال دارد متن پیام هایی از افراد مشهور افشا شود که حتی یک زندگی را نابود کند و این همان اتفاقی است که برای جف بزوس و همسرش رخ داده است.

نکته جالب این است که مدیران ارشد شرکت ها، میلیاردرها و سرمایه داران رسانه ای اغلب از بهترین تکنولوژی ها، خدمات و مشاورین استفاده می کنند تا مکالمات خصوصی خود را خصوصی نگه دارند.جف بزوس همه این سه تکنیک را در اختیار دارد و ظاهرا باز هم قربانی پیام های متنی خصوصی شده است.

بزوس و همسرش مکنزی روز چهارشنبه اعلام کردند که پس از 25 سال زندگی مشترک طلاق می گیرند. کمی بعد، محتوای پیامهای متنی خصوصی بزوس در فضای مجازی پخش شد که نشان می داد بزوس با لورن سانچز در ارتباط بوده و البته این ارتباط چیزی فراتر از یک ارتباط ساده بوده است.

سخنگوی آمازون در مورد این داستان تا کنون اظهار نظر نکرده است و تنها به این نکته اشاره کرده که : "جف همچنان روی تمام ابعاد آمازون متمرکز و مشغول به کار است."

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
6
7
اینکه این ارتباط چیزی فراتر از یک ارتباط ساده بوده از همان پیامک های متنی دریافت شده؟ تصویر سبب خیانت را هم می گذاشتید بررسی شود ایا این وضعیت ارزش فدا کردن نیمی از ثروت 139 میلیارد دلاری جف بزوس را داشته است یاخیر؟
ی آشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
5
من حاضرم همین الان با خانوم ایشون ازدواج کنم
ن ب خاطر ثروتش اصلا
فقد میگم صواب داره همین
نظرات بینندگان