پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از بینندگان "انتخاب" با ارسال متنی آورده است:
اینجانب یکی از ساکنان خیابان دولت در تهران هستم و به دلیل قطع شدن خط تلفنم به مرکز مخابرات مربوطه (پاسداران) مراجعه نمودم.
خط بنده که پول آن را پرداخت کرده بودم، به دلیل 600 تومان (تک تومانی!) قطع شده بود! که جای تعجب دارد.
به دلیل کسالت پدر اینجانب، بنده از ایشان وکالتی گرفتم، اما با حضور در
مرکز مخابرات پاسداران هر کدام از مسئولان این مرکز استدلال حقوقی خود را
که ناشی از تفسیر نادرست از قانون بود، ارائه می کردند. سرانجام بنده مجبور
شدم که 3 بار پدر مریض حالم را به دلیل ناشایستگی این افراد در فهم
وکالتنامه به مرکز بیاورم.
پس از پرداخت 600 تومان (تک تومانی!) مسئولان مرکز مذکور به بنده اعلام کردند که خط تخلیه شده است!
با اعلام این موضوع، بنده به رئیس مرکز مربوطه که خانمی به نام مخصلی بود،
صحبت کردم که با بی اعتنایی کامل ایشان مواجه شدم. متاسفانه برخورد از موضع
بالا و بسیار زشت و نادرست افراد شاغل در این مرکز بالاخص این خانم به حدی
بود که مراجعه کنندگان ، اعتراض شدید مراجعه کنندگان را برانگیخت و متاسفانه واکنش مسئولین این مرکز نیز، مانند کارکنان خود از موضع بالا و استفاده از عبارات و زشت و توهین آمیز بود.
سرانجام با دوندگی های فراوان، این مرکز خط ما را باز هم برنگرداند و خط
دیگری به ما داد! البته آنهم با هزار بدبختی. نکته ی اخر اینکه مسئول
رسیدگی به پرونده ی ما که خانم نصراللهی نام داشتند، به بنده اعلام کردند
که زمان تحویل خط جدید مشخص نیست و ممکن است حداقل چندین ماه طول بکشد. این
درحالی است که مخابرات همواره اعلام می کند نصب خط در کمتر از 3 روز امکان
پذیر است!
سئوال من از مسئولین محترم مخابرات این است، چگونه است که خط تلفنی با
بدهکاری 600 تومانی، در عرض یک ماه تخلیه می شود، اما نصب خط دیگر، بیش از 3
ماه زمان می برد؟!
نکته ی عجیب تر آنکه مرکز مخابرات پاسداران که سه خط اینجانب را تخلیه
کرده، اعلام کرده پول خطوط تلفنی ما را تا 6 ماه آینده نیز نمی تواند
پرداخت کند!
انقدر پيگيري كردم كه وصل شد .
ميگفتن نيروي پيمانكار به دليل عدم پرداخت حقوق كار نميكنن
شما هم به دردسر افتادید .
اگه یه راهی پیداکنید و ببینید این خط رو به کی دادند ، به درستی حرف من پی میبردید . احتمالا" شمارتون رند بوده و یا یه همچین چیزایی !!!!!!