arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

افزایش قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار ۱۱۳۵۰ تومان شد

صبح امروز صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری می‌کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به صبح امروز، ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم ، صبح امروز صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با 220 تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، 11 هزار و 100 تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار تومان خریداری می‌کردند.

اما با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، صرافی های بانکی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را افزایش دادند؛ برهمین اساس دلار با 250 تومان افزایش نسبت به قیمت های صبح، هم اکنون در این صرافی ها با قیمت 11 هزار و 350 تومان فروخته می شود. دلار از مردم 11 هزار و 250 تومان خریداری می شود.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها صبح امروز 12 هزار و 800 تومان اعلام شده بود؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 700 تومان بود.

ولی هم اکنون و بعد از افزایش مجدد قیمتها، یورو در این صرافی ها با قیمت 12 هزار و 950 تومان فروخته و با قیمت 12 هزار و 850 تومان از مردم خریداری می شود.

به گزارش تسنیم، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان