arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

«سلطان ترامادول» دستگیر شد

معاون دادستان مشهد در امور جرائم خشن گفت: سرشاخه اصلی باند توزیع دارو‌های غیرمجاز موسوم به 'باند سلطان ترامادول' پس از دو ماه فعالیت نیرو‌های اطلاعات سپاه در این مشهد شناسایی و دستگیر شد.۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد قرص ترامادول، ۳۰۰ کیلو پودر ساخت دارو‌های غیرمجاز بدنسازی، چاقی و لاغری، دو هزار قرص ناشناخته، مقادیر زیادی وجه نقد، چندین هزار قوطی با مارک و برچسب دارو‌های تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه ترازو‌های دیجیتالی در بازرسی از مکان این باند کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون دادستان مشهد در امور جرائم خشن گفت: سرشاخه اصلی باند توزیع دارو‌های غیرمجاز موسوم به 'باند سلطان ترامادول' پس از دو ماه فعالیت نیرو‌های اطلاعات سپاه پاسداران در این مشهد شناسایی و دستگیر شد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در چارچوب اقدام نیرو‌های سپاه ناحیه حر مشهد محل ساخت و تولید دارو‌های غیرمجاز در یک منزل دو طبقه اجاره‌ای واقع در خیابان ایرج مشهد مورد شناسایی قرار گرفت و سرشاخه باند همراه با یکی از همدستانش به دام افتاد.

وی ادامه داد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد قرص ترامادول، ۳۰۰ کیلوگرم پودر ساخت دارو‌های غیرمجاز بدنسازی، چاقی و لاغری، دو هزار قرص ناشناخته، مقادیر زیادی وجه نقد، چندین هزار قوطی با مارک و برچسب دارو‌های تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه ترازو‌های دیجیتالی در بازرسی از این مکان کشف و ضبط شد.

معاون دادستان مشهد در امور جرائم خشن گفت: نیرو‌های سپاه در ادامه این عملیات همچنین ویلا و مخفیگاه دیگر متهم پرونده را که در جاده کلات واقع در حومه شمالی مشهد به مرکز نگهداری دارو‌های مخدر و غیرمجاز تبدیل شده بود شناسایی کردند. در این محل نیز ۲۱ لیتر شربت متادون، ۴.۵ لیتر شربت تریاک، دو هزار و ۳۰۰ عدد قرص متادون، ۱۳ هزار عدد قرص ترامادول و سه هزار عدد قرص ناشناخته و قاچاق خارجی کشف شد.

وی افزود: هدایت این شبکه گسترده توزیع و تولید غیربهداشتی دارو‌های دست ساز، مخدردار، غیرمجاز و قاچاق خارجی از جمله اتهامات این متهم است. تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد.

نظرات بینندگان