arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

بازداشت یک کارمند ارتش آلمان به اتهام "جاسوسی برای ایران"

دادستان آلمان مدعی شد که یک کارمند ارتش به اتهام "جاسوسی برای سازمان اطلاعات ایران" دستگیر شده است. دفتر دادستان آلمان ادعا کرده است که یک دوتابعیتی آلمانی-افغانی 50 ساله که از وی با نام "عبدالحمید س" یاد شده، روز سه‌شنبه در منطقه راینلاند آلمان دستگیر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازداشت یک کارمند ارتش آلمان به اتهام پلیس آلمان اعلام کرد که یک نفر را به اتهام آنچه که "جاسوسی برای ایران" خوانده، دستگیر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، دادستان آلمان مدعی شد که یک کارمند ارتش به اتهام "جاسوسی برای سازمان اطلاعات ایران" دستگیر شده است.

دفتر دادستان آلمان ادعا کرده است که یک دوتابعیتی آلمانی-افغانی 50 ساله که از وی با نام "عبدالحمید س" یاد شده، روز سه‌شنبه در منطقه راینلاند آلمان دستگیر شده است.

وی که به عنوان یک مترجم در ارتش آلمان خدمت می‌کرده، به اتهام "انتقال اطلاعات به سازمان اطلاعات ایران" دستگیر شده است.

اپشگیل آنلاین همچنین گزارش داده است که این مظنون سال‌ها از ارتش آلمان جاسوسی می‌کرده و به اطلاعات فوق‌محرمانه‌ای از جمله "ماموریت نیروهای آلمانی در افغانستان" دسترسی داشته است.

وزارت دفاع آلمان هم این موضوع را تایید کرده اما اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نکرده است.

این ادعا درحالی مطرح شده است که اخیرا برخی دیگر از کشورهای اروپایی هم‌صدا با آمریکا و رژیم صهیونیستی، با وارد آوردن اتهامات بی‌اساسی چون "مشارکت ایران در قتل شهروندان مقیم اروپا" سعی در اعمال فشار بر ایران دارند. در همین راستا اتحادیه اروپا به تازگی بخش‌هایی از وزارت اطلاعات را تحریم کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
3
0
فیلمشونه نامردا
دارن فشار میارن تا بهونه دست ایران بدن که از برجام خارج بشه و مسئولیتو بنداطن گردن ایران
این برجام چه چاه وهلی بود که دردسراش تمومی نداره
نظرات بینندگان