arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پرواز شبانه پهبادها در ایالات متحده تا تعریف و تمجید مدیرعامل هواوی از دونالد ترامپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دولت ترامپ در تلاش است تا پرواز شبانه پهبادها در آسمان ایالات متحده را آزاد کند. البته این پروازها نیاز به مجوزهای قانونی خاصی خواهند داشت اما به نظر می رسد در صورت موفقیت، تاثیری بسزا در توزیع کالاها و تجارت آنلاین خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک اعلام کرده که به زودی رقم 300 میلیون دلار را در اخبار محلی سرمایه گذاری می کند. این رقم هنگفت می تواند در پلتفرم های مختلفی قابل مشاهده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک قاضی فدرال در کالیفرنیا اعلام کرده است که قانونگذاران و اجرا کنندگان قوانین نمی تواند یک مظنون را مجبور کنند تا تلفن خود را با اثر انگشت یا  سیستم تشخیص چهره باز کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر عامل هواوی در جدیدترین سخنرانی خود دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده را " رئیس جمهور بزرگ" نامیده است. به نظر می رسد این اقدام نوعی تلاش برای پایان دادن به جنگ ایالات متحده با شرکت هواوی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل به زودی  تمامی برنامه هایی را که در هنگام نصب شدن، از کاربران می خواهند اجازه دسترسی به پیامها یا تماسها را داشته باشند، حذف می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک پسر هفت هفته ای را تصور کنید که در سال 2014 در  بیمارستان کودکان کلرادو و در بخش مراقبت های ویژه قلب نگهداری می شد، او مبتلا به نوعی مشکل قلبی بود که بر اساس آن عضلات بزرگ در قلب او ضعیف بودند و نمی توانستند خون را از طریق بدن او پمپاژ کنند. این کودک در فهرست پیوند قلب قرار داشت و بر اساس متد پزشکی تنها یک ماه تا مرگ فاصله داشت. اما به نظر می رسد پیشرفت تکنولوژی پزشکی این سناریوی تلخ را تغییر داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی اسناد افشا شده توسط شرکت هواپیمایی «یونایتد ایرلاینز»، اپل هر روز 50 صندلی در کلاس اقتصادی به مقصد شانگهای رزور می کند و این نشان می دهد روابط تجاری چین و اپل تا چه حد مستحکم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان